marcel31281
Gebruiker
- Lid geworden
- 30 okt 2015
- Berichten
- 391
Beste forumleden,
Ik ben bezig een simpel opzetje te maken om onze dagvergoedingen op het werk bij te houden.
Omdat je alleen bij gewerkte uren een vergoeding krijgt en niet bij een vergadering of andere bijzonderheden, zouden mijn collega's een manier willen hebben
om wel hun uren in te vullen maar dat niet het bedrag er komt te staan als het vergadering of wat anders als werk betreft.
Ik dacht dit op te lossen door een selectiebox met een vinkje, of is er wellicht een simpelere manier?
Ik ben bezig een simpel opzetje te maken om onze dagvergoedingen op het werk bij te houden.
Omdat je alleen bij gewerkte uren een vergoeding krijgt en niet bij een vergadering of andere bijzonderheden, zouden mijn collega's een manier willen hebben
om wel hun uren in te vullen maar dat niet het bedrag er komt te staan als het vergadering of wat anders als werk betreft.
Ik dacht dit op te lossen door een selectiebox met een vinkje, of is er wellicht een simpelere manier?