Bedrijfsnaam in Office 2003 aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeTolk

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2008
Goedemorgen,

Door een fout (inloggen met een verkeerd profiel) staat mijn bedrijfsnaam in Office Excel 2003 verkeerd. Dit wil ik graag weer terugzetten naar de originele bedrijfsnaam, omdat nu bepaalde invoegtoepassingen niet meer werken.

Nu vond ik op de KB van Microsoft het volgende

http://support.microsoft.com/kb/821550/

Maar als ik deze stappen uitvoer, kan ik alleen de gebruikersnaam wijzigen.

Stappen in de handleiding heb ik gevolgd, maar ik kan niet de bedrijfsnaam wijzigen.

Doe het dan zo:
Start een Office programma (bijv. Word)
Kies Help -> Info
Kijk wat nu de 'bedrijfsnaam' is. Sluit hierna dat Office programma.
Start regedit
Ga naar HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData
Zoek naar die 'bedrijfsnaam' (met F3 zoek je daarna vooruit o.b.v. dezelfde zoekopdracht).
Als de Displayname ergens Microsoft Office ... 2003 bevat, dan ben je op de juiste plek aangeland.

Bij mij vind ik dan de 'bedrijsnaam' icm. Microsoft Office ... 2003 terug onder:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Products\3140110900063D11C8EF10054038389C\InstallProperties
maar dat kan bij jou evt. anders zijn.

Verander de waarde RegCompany in het rechter deelvenster naar wat het wél zou moeten zijn.

Hopelijk helpt je dit. Ik heb zelf even de RegCompany aangepast, en daarna opnieuw in Word gekeken bij Help -> Info, en de bedrijfsnaam was aangepast.

Succes,

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan