beeld adapter uitgezet

• Onderwerp starter Onderwerp starter SCD
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

SCD

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2008
Hey mensen,

ik heb sinds net een probleem mijn beeld was erg vaag en bleef steeds een enkele seconde hangen bij het scrollen maar niet bij elke website.

Zo heb ik nu het geheugen gecontroleerd en de videokaart opnieuw geinstalleerd ook heb ik programma's zoals adobe flash player geinstalleerd maar dit lost allemaal niets op.

Toen ben ik zo slim geweest om de beeldadapter uit te schakelen en ik zie dus alleen nog maar het opstarten tot het grote windows logo daarna blijft het beeld zwart.

Ook in veilige modus kom ik er niet bij wat is nu de beste oplossing om weer beeld te kunnen krijgen?

Met vriendelijke groet,
SCD

In veilige modus geraak je er niet in? Dat is wel raar, want in veilige modus laadt hij geen beelddrivers. Is je videokaart mss niet stuk? Probeer eens met een andere.

Nog steeds helaas hetzelfde probleem met een andere videokaart.
Keuze menu van Veilige modus en daarna is het niets meer zodra ik geselecteerd heb.

in Gewone normale opstart procedure komt hij niet verder tot het logo van XP waarin hij windows laadt

In de F8 modus wordt géén gebruik gemaakt van je videokaart, maar wordt de Windows standaard adapter gebruikt. Dit betekent dus goed nieuws v.w.b. het defect zijn van de videokaart, deze is (vermoedelijk) niet stuk.

In de F8 modus kun je ook kiezen voor : Windows starten met de laatst bekende goed werkende............

Probeer die eens.

Hey pasja,

Bedankt voor ook jou hulp:)
alle hulp is welkom want ik kom er echt niet meer uit.
Ik had inderdaad die functie al geprobeerd maar ook die haalt niets uit:(

Met vriendelijke Groet,
Sensicane

Toch maar eens rustig een aantal minuten wachten wanneer je kiest voor de veilige modus. Kies voor de meest 'kale' veilige modus optie en ga gewoon geduldig wachten, desnoods wel 10 minuten lang.

Hangen er usb apparaten (andere dan een eventuele muis / keyboard) aan de machine? Ontkoppel die eens voordat je middels F8 tracht te starten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan