Beeld bevriest (vastloper)

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0237

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2007
Hallo

Mijn pc loopt de laatste tijd constant vast. Het beeld bevriest, ik kan mijn muis niet meer bewegen en de knoppen capslock/numlock etc. werken ook niet meer (de lampjes). Ik moet de computer opnieuw opstarten met een harde reset.

Het gebeurt bijv. als je bij msn op het 'Emoticons' of 'Winks'-knopje drukt, dan loopt ie elke keer spontaan helemaal vast. Ctrl+alt+dlt werkt dan ook niet.

Ook bij sommige links die ik aanklik bij bijv. Google loopt ie op die manier vast (wikipedia vaak). De hoofdpagina van Hyves trekt ie soms ook niet..

Wat is nou het probleem, want ik word er helemaal gek van! Ik heb een tijd geleden een nieuwe videokaart in mn pc gezet (ATI HD2600 pro), en voor zover ik weet begonnen toen de problemen. Als ik weinig programma's tegelijk laat draaien, dan gebeurt het niet, maar dan opeens op een bepaald moment slaat de muis vast en loopt de pc vast.. Het is dus niet dat ik het op vaste punten kan oproepen, maar het gebeurt vrijwel altijd bij het aanklikken van een link bij firefox. Bij IE gebeurt hetzelfde. En dan soms bij de emoticonsknop bij MSN, maar als ik niet teveel tegelijk draai, dan weer niet.

Ik dacht eerst aan een voedingsprobleem, maar ik kan zonder problemen Call of Duty 4 spelen, dus dan is dat uitgesloten lijkt mij!

Iemand die dit herkent of de oplossing weet? :?

Specs:

Pentium 4 3.0 gHz
512 MB RAM
ATI Radeon HD2600 Pro (laatst ingezet)
Windows XP Home Edition SP2
150 GB schijfruimte
Voeding 350W

Groet

temperatuur problemen misschien??

Wel de nieuwste drivers voor de kaart geinstalleerd?

En controleer ook eens op spyware en virussen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan