beeld bevriest

Status
Niet open voor verdere reacties.

rieny

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2002
Hallo

ik heb een formatatie gedaan van mijn pc en adsl opnieuw er op gezet (planet) ik zit gewoon op internet alleen komt het zeer regelmatig voor dat bij het opvragen van een pagina het beeld vaststaat bevriest kan 1 minuut duren en dan komt het weer het beeld. Weet iemand wat dat kan zijn ik baal er echt van Planet heb ik al gebeld kunnen mij niet een duidelijk en goed antwoord geven kan iemand dat hier??

alvast bedankt

al geprobeerd internet explorer terug op standaard instellingen te zetten?
of internet explorer te herinstaleren of upgraden?

Of mogelijk een programma wat al je processorruimte gebruikt en daarom staat het beeld tijdelijk vast.
Probeer eens te kijken of je dit programma kunt traceren.

Mvg Sigma

ik heb al ie 6 en de instellingen staan net zoals voorheen ik begrijp er niets van

Geplaatst door jesba
al geprobeerd internet explorer terug op standaard instellingen te zetten?
of internet explorer te herinstaleren of upgraden?

ik ben een leek aan wat voor programma denk jij dan??

Geplaatst door sigma
Of mogelijk een programma wat al je processorruimte gebruikt en daarom staat het beeld tijdelijk vast.
Probeer eens te kijken of je dit programma kunt traceren.

Mvg Sigma

Welke versie van windows draai je?
Bij een aantal kun je kijken welk programma de processorruimte gebruikt.
Zonealarm kan bijv. de boosdoener zijn maar ook anderen.
Manier om het verder op te zoeken is om dmv ctrl/alt/del elke keer een extra programma uit te schakelen en dan te kijken wanneer het probleem ophoud.

Mvg Sigma

ik heb windows 98 se heb zonealarm die heb ik al uitgezet en toen had ik het probleem ook

Heb je geprobeerd om via ctrl/alt/del telkens een extra programma uit te zetten.
Dan kom je het booswicht waarschijnlijk wel tegen.

Mvg Sigma

mag ik vanavond even mailen wat er allemaal in staat ik mail vanaf mijn werk?

hier is het dan fie fs en zonealarm had ik voorheen ook al net zoals als die andere dingen ik hoop dat je mij kan helpen

ik kan een bijlage er niet bij doen kan ik hem mailen naar je??

Je kunt het mij betreft ook e-mailen.
Je kunt het ook eerst opslaan in je documenten en van daauit in de bijlage stoppen.
Mijn e-mailadres vind je in mijn profiel.

Mvg Sigma

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan