Beeld blijft wit.

Status
Niet open voor verdere reacties.

S_O_A_D_

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2006
Het beeldscherm blijft maar wit. Ik heb hier al eerder last van gehad tijdens het gebruik maar toen ging het gewoon over door het scherm even opnieuw aan te doen. Er zijn ook een soort witte strepen te zien..... Iemand enig idee wat dit kan zijn?:confused:

Als ik een ander scherm op me pc aansluit doet die het trouwens prima!

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo

Je hebt dus een t.f.t. scherm merk/type /ouderdom ??? die enkel een wit beeld geeft...:confused:

Mits de p.c. met een andere monitor wel korrekt werkt , dan lijkt het mij logisch dat het beeldscherm verdacht overkomt .:o :o

Indien deze door een losse netadaptor wordt gevoed , dan zou ik deze persoonlijk eens controleren. (in 99 % v/d gevallen is deze de oorzaak.)

Peter

Bedoel je daarmee de kabel die van de pc naar het scherm loopt?(heb er weinig verstand van) Die zou ik eerst een kunnen verwisselen.

Ik heb exact hetzelfde probleem. Ik kon het "witte probleem" tijdelijk "oplossen" door de pc eerst via mijn toetsenbord op "slaapstand" te zetten en dan vervolgens opnieuw op te starten (ik had toen te weinig tijd om er uitgebreid naar te kijken).

Maar nu gaat mijn beeldscherm helemaal niet meer aan en het blauwe lichtje dat constant zou moeten branden, knippert voortdurend.

Derhalve zou ook ik het op prijs stellen als er hier meer reacties zouden komen :)

Wat zou er bijvoorbeeld gecontroleerd moeten worden aan de netadaptor?

(Overigens: ook bij mij zijn er geen problemen met een ander beeldscherm.)

Laatst bewerkt:
Aanvulling 1: het beeldschrem heeft hetzelfde probleem (beeld gaat niet aan, blauw licht knippert de hele tijd) op een andere pc.

Aanvulling 2: ik kom er net achter dat ik helemaal geen netadapter heb, maar een "gewone" elektriciteitssnoer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan