beeld blijft zwart na foutmelding XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

henryy

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2003
gewoon aan het werk, geen internet, ineens blauw scherm met een verhaal: fysieke geheugendump, windows is afgesloten om schade te voorkomen, start de computer opnieuw op.
Dat kon alleen met de aan-uitknop. Als ik hem nu weer aanzet, blijft het beeld zwart, terwijl de computer wel gaat brommen en cd en dvd schijf activiteit tonen, net als de harde schijf. maar geen beeld.

Ik kom hier niet uit. WIl iemand helpen, ik heb het zo druk op deze hete dag. Vast bedankt!

computer opnieuw opstarten tijdens opstarten regelmatig op F8 drukken dan komt er een zwart scherm met witte letters.
Daar kies je voor laatst bekende werkende configuratie.

Kijk dan eens wat de computer doet.

Ik zit sinds vandaag met hetzelfde probleem, soms krijg ik beeld. Ik ben er al achter dat als ik een cd in de cdrom heb zitten dat hij t niet meer doet, en geen beeld krijgt, zodra ik die eruit haal start windows normaal op

bedankt voor je reactie! het hielp niet, maar even later deed hij het wel weer gewoon, windows en alles. het is raar ik moet een ander apparaat hebben, het gebeurt eens per half jaar merk ik. Dan valt alles uit en uren later doet hij het weer, onverklaarbaar. maar erg bedankt voor jullie moeite.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan