beeld doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

skelle

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
ik weet niet zeker of het met de videokaart te maken heeft maar als ik teveel msn gesprekken openzet(ongeveer 5, waarvan 1 of 2 cam) en mediaplayer en enkele agtergrond programmas, beginnen sommige teksten in de kadertjes onduidelijk te worden of worden de kaders zelf helemaal wit:s, hoe kan ik dit oplossen? instellingen of ergens hardware upgraden?

Als je je systeem even invoerd bij je profiel kunnen we je systeem bekijken en weten we of het hardware-matig is of niet. Dus hoeveel intern geheugen, heoveel mb videokaart etc.

Vind je processor wel aan de langzame kant om zoveel aps tegelijk te draaien! Ook je intern geheugen is wat laag. Denk dat je het daar in moet zoeken.

Een keer een nieuw moederbordje met processor en geheugen (min.512mb) kan in jouw geval geen kwaad denk ik!

Maar voor hetzelfde geld is het je videokaart die het allemaal niet trekt. Wat voor een videokaart is het? Een onboard? Hoeveel mb?

S3 graphics DDR(onboard) met op het moment 32 megabyte shared videogeheugen

Tja ikdenkdus dat een nieuwe pci-videokaart geen overbodige luxe is in jouw geval. Waarschijnlijk kan die al dat heen en weer klikken van venster naar venster (zeker met webcams) niet verwerken. Tegenwoordig is een 128 mb geen overbodige luxe meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan