beeld doet vaag

Status
Niet open voor verdere reacties.

cakal_02

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 jun 2006
als ik een spel speel maakt niet uit welke over ca. 15 min komen er strepen op mijn beeld en loopt het vast dan kan ik met ALT+TAB terug naar windows maar daar krijg ik die streepjes nog steeds dus moet ik restarten en mijn pc word heel erg warm...:(

kan het aan een cooler liggen? dat ik een extra in moet doen ofso.

ik heb een 1.7 MHZ processor, 256 mb rimm geheugen, Ati Radeon 9800 XT 128mb videokaart.

alvast bedankt,

Welkom op Helpmij.:)

Dat lijkt inderdaad een warmte probleem. Kijk eens of de videokaart fan en koelblok wel redelijk vrij van stof zijn. Ook eventueel je Processor fan en koelblok stof vrij maken.(alles zeer voorzichtig)

crash zei:
Welkom op Helpmij.:)

Dat lijkt inderdaad een warmte probleem. Kijk eens of de videokaart fan en koelblok wel redelijk vrij van stof zijn. Ook eventueel je Processor fan en koelblok stof vrij maken.(alles zeer voorzichtig)

:D zal ik ff proberen :D
nu ff niet
ik moet nog spellen installen heb ik ff geen zin in :D maar jah ik wou het ff weten bedankt

Je kunt de spellen wel installeren, maar als je ze niet kan spelen schiet je er nog niks mee op.;) Laat even weten of schoonmaken geholpen heeft.:)

:D ok ff ;)

eigenlijk ben ik nu een spel aan het downloade ik heb wel NFS MW op cd maar die heb ik hier niet drm zat ik te downen :o :o :o

Laatst bewerkt:
heb jij speedfan aan tijdens het spelen? dit kan namelijk een oorzaak zijn, tenminste bij mij wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan