beeld draaien

Status
Niet open voor verdere reacties.

kcavia

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2007
hallo,

ik weet niet precies waar ik deze vraag moet plaatsen dus hoop dat 'ie hier goed staat.

Ik wil het hele beeld graag een kwartslag draaien van mijn beeldscherm. als ik het beldscherm gewoon domweg op z'n zijkant zet gaan de kleuren vaag doen. Dus weet iemand een programmatje waarmee je je hele beeld een kwartslag kan draaien?

bedankt

probeer eens met ctr+alt+pijltjes

of als je een ati kaart hebt dan kun je met ccc dat instellen

een Intel(R) 82815 Graphics Controller ofzo. het is geen losse videokaart maar zit gewoon in mijn moederbord. het is niet echt een goede pc .

Welke Windows versie heb je?

Euhm... even een stapje terug. Je wilt het beeld graag een kwartslag draaien.... Het hele beeld? altijd??? Het staat dus permanent op zijn kant? Was dat altijd al zo? En zo nee: Wat heb je gedaan voor dat het zo ging 'staan'??

ehm nee het staat nu gewoon goed en ik wil juist dat het schuin gaat staan. en inderdaad het hele beeld altijd dus niet alleen een foto of zoiets. naja behalve het opstart scherm dan want dat lijkt me niet echt mogelijk. maar verder wel alles in windows en windows zelf ook. of is dat gewoon niet mogelijk?

omdat ik dan vanuit mijn bed films kan kijken zonder dat ik daar rechtop voor hoef te gaan zitten:rolleyes:

ik ga ff zoeken naar een driver met die functie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan