Beeld email notificatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaconi

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2001
Berichten
790
Hoi
is het mogelijk om een icoontje op je scherm te krijgen
als er nieuwe email is ?

Nu is er een geluidje als er nieuwe email is , maar is het ook mogelijk om met outlook express een icoontje
of gif bestand op je beeldscherm te krijgen ?
 
Als het goed is verschijnt er wel een icoontje rechts onder in je taakbalk. (zie bijlage)
 

Bijlagen

  • oe.jpg
    oe.jpg
    5,5 KB · Weergaven: 22
Ja
dat weet ik
maar ik bedoel kan dat icoontje of een ander bv in het midden van je scherm komen
een soort pop- up icoontje ?
 
Niet in OE zelf in ieder geval. Wellicht dat er een extern programmaatje bestaat dat dit voor je doet.
 
Misschien een beetje late reactie, maar ik heb nu eprompter geinstalleerd en zo ingesteld dat hij elke 5 min.update, dus controleert of er post is, volgens mij. Het icoontje rechtsonder in de balk laat echter niet zien dat er nieuwe mail is hoewel bij 2 accounts er wel degelijk iets was binnengekomen. Ik heb ingesteld dat het icoontje gaat draaien in dat geval. Wat doe ik verkeerd ?
 
Ik weet niet of je bereid bent om over te stappen naar een ander programma, maar met Incredimail heb je leuke 'email notifications' zo kan er een butler je scherm binnenlopen met de melding dat er mail is en er zijn nog veel meer opties / functies die de moeite waard zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan