Beeld en geluid hapert

Status
Niet open voor verdere reacties.

ww87

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2007
Berichten
31
Het beeld en geluid van mijn computer hapert. Tijdens het typen bijvoorbeeld verschijnen letters soms pas na een paar seconden en bij het kijken van film(pjes) hapert het beeld en soms ook het geluid. dit laatste ligt niet aan de internetverbinding. want op internet (bv youtube) zijn ze al helemaal gebufferd (of hoe het ook heet) en bij opgeslagen films is hetzelfde probleem.

het probleem had ik plotseling een paar weken terug. de computer is anderhalf jaar oud, dus daar mag het niet aan liggen en ik gebruik een spyware scanner (ad-aware). het ligt niet aan het geheugengebruik, aangezien het probleem zich ook voordoet als het geheugengebruik bv 500/2460MB is. de harde schijf is nog lang niet vol en pas gefragmenteerd.

misschien dat het aan een download ligt. ik heb in de tijd dat het probleem begon veel programmatjes gedownload. maar volgens mij staat er bij de software alleen betrouwbaar spul.

wie heeft een tip (ik heb google afgestruind, maar daar ging het alleen over games en films en stond geen oplossing voor mijn probleem tussen, mocht iemand anders het probleem toch vinden via google, dan is een link plaatsen naar die site natuurlijk voldoende. maar aan reacties als "googelen" heb ik dus niets)
 
Hoi,
Het zou kunnen dat je computer op de achtergrond nog met dingen bezig is.

Wat het ook zou kunnen zijn is dat er spyware op je computer staat.

Wat ik aanraad voor windows xp is als extra windows defender.

En scan die gedownloade bestandjes eens op viruses en spyware!!!
 
probleem opgelost.

het lag aan de bestanden in een bepaalde map temp ofzo... via schijfopruiming kan je dat doen. ik dacht eerst dat ik dat al gedaan had, maar toen ik nog ff ging kijken, bleek dat nog helemaal niet gebeurd te zijn. nu werkt alles weer piekfijn.

dus heb je hetzelfde probleem, ga via start, programmas, bureauaccessoirres en systeemwerkset naar schijfopruiming, die selecteert een aantal mappen die je kan wissen, kijk ff goed of'ie niet per ongeluk een verkeerde map heeft aangevinkt, hoogstwaarschijnlijk niet, en laat 'm z'n werk doen.:thumb:

@rick: in ieder geval bedankt voor het meedenken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan