beeld -> freaky

Status
Niet open voor verdere reacties.

jefke

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2003
Hoi helpmijers,

heb een probleem met mijn beeldscherm (flatscreen, Vibrant) het probleem doet zich soms voor, dus niet elke dag...

Mijn beeld begint soms helemaal te trillen en van kleur te veranden, net zoals je op tv slecht beeld hebt, je weet wel, net sneeuw op je tv.

Ik heb nochthans alle drivers correct geinstaleerd en het heeft altijd vlekkeloos gelopen...

Zou het een soort virus zijn of is het iets hardware-achtig-software-achtig?

Dank bij voorbaat

Zonder meer info is het redelijk koffiedik kijken.

Ik zou beginnen met de plug eens goed in de pc aan te drukken / schroefjes goed vastdraaien en als dat niet het gewenste resultaat oplevert, de kast een keer openmaken en de videokaart goed aandrukken.

kan het ook gewoon liggen aan mijn beeldscherm (1 maand oud)

Tuurlijk, een fabrieksfoutje behoort ook tot de mogelijkheden. Het is bij een fabrieksfoutje alleen ietwat curieus dat 'ie 't maar af en toe doet.

Probeer 'm eens voor een poosje op een andere pc (familie ?)

Heb je niets in de buurt staan wat een magnetisch veld veroorzaak, b.v mobiel wat aan staat.i

er staat een stereoketen vlak naast mijn scherm, maar dat is ook het enige...

het is eigenlijk eergisteren begonnen, als het dan gebeurd en ik start weer op dan is het ook meteen weg.

toch vreemd

heb trouwens toen het gebeurde een PrtSc gedaan en die opgeslaan.

Ik zie nu achteraf helemaal niets op die afbeelding...
Komen we daar verder mee? Kunnen we iets uitsluiten?

En als je dat stereo-ding weghaalt dan?

Het feit dat je het niet op je printscreen ziet, zou betekenen dat het dus niet in windows is, maar op / in je scherm zelf .. dus zou het (eventueel) door die stereo ofzo kunnen komen .. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan