beeld groter dan scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik noemde bewust de derde aansluiting niet, gezien S-video niet voor jou van toepassing is.

ik heb inderdaad een kabel met 2 witte connectoren, maar die zien er uit als de onderste op de foto bij de kaart
Kan ik die zowel op de kaart als de monitor aansluiten ?

Als het past, doe dat!

EDIT:
Da's zo handig met pc's: Alle connectors die passen werken over het algemeen, behalve voor de audio... je hoeft niet bang te zijn dat je een hdmi in een usb poort doet ofzo... dat past toch niet ;)

Laatst bewerkt:
Ik zal het proberen :))
Vrouwen zijn daar meestal niet zo handig in. Ik heb het tenminste nog nooit gedaan.
Alvast bedankt voor alle adviezen
Ik zal in beide gevallen even laten weten hoe het is gegaan :))
Als alles dan tenminste nog werkt :))

Geachte heren (neem ik aan)
Ik heb vandaag eindelijk de moed gevonden de aansluiting met die witte connecties te proberen.
Het ging niet
Er zat wel een aansluiting op de kaart, maar niet op de monitor
Nu heb ik een DVI/HDMI - kabel besteld ..........die aansluitinten zitten er wel, zoals door u in de foto al duidelijk gemaakt.
Morgen komt ie aan, ik ben heel benieuwd :))........griezelig
Dank en vriendelijke groet.........u hoort wanneer ik het geprobeerd heb....

Goede middag,
De kabel is binnen, om onverklaarbare redenen is ie 10 m lang, terwijl ik 1,5 m had aangeklikt. Ook 10 m betaald, dus ........jammer !
Met heel veel moeite aangesloten, een normaal mens kan de contacten helemaal niet bereiken, die zitten altijd op idiote plaatsen. Moest onder het bureau kruipen...... zag alleen maar een heel klein beetje met een spiegeltje
Resultaat : nu hdmi/dvi aansluiting, volgens de monitor moet dat ook voor de computer. Voorheen was de connectie dus fout op RGB. Maar het resultaat is hetzelfde.
HET BEELD IS GROTER DAN HET SCHERM........
Helpmij is een goede naam voor dit forum.
Ik heb alle adviezen van iedereen al opgevolgd. Voordeel is dat ik steeds meer termen leer en steeds meer verstand krijg van mijn computer, maar de spellen blijven onspeelbaar.
Dus helpmij helpmij helpmij asjeblieft asjeblieft asjeblieft

...
ik weet nu niet wat ik moet vertellen...
Ik snap d'r ook niks meer van.

Wel wat dingen die me zo te binnen schieten, maar ik acht de kans klein dat het helpen.
1 Is het alleen bij grote schermen? of ook bij kleine?
2 Doet het scherm op andere pc's hetzelfde?
3 Welke videokaart zit erin? wat is de max. resolutie? en wat is de min. resolutie van het beeldscherm?
4 Wat doet de print-screen button? copied die het hele scherm of alleen het deel dat die weergeeft?

MAAR
't klinkt miss. heel stom & logisch, maar heb je al eens op de "auto"-knop van het beeldscherm geklikt?!?
of wat anders gerommeld met die leuke knopjes aan je beeldscherm? die doen soms wonderen :)
En probeer dit eens met de kleinste resolutie waar je Windows op kan zetten. (RMB op Bureaublad > Schermresolutie)

...
En dan houden mijn oplossingen ook eens op als je dit geprobeerd hebt :(
Sorry.
Misschien moet je dan eens contact opnemen met LG, die zouden vaker dit probleem tegen moeten komen lijkt mij.

Bij sommige spellen gaat dat niet
Bij andere heb ik dan een miezerig vierkant beeldje, waarbij ik niet kan zien hoe ver de onderkant nog doorloopt. Wel vreemd dat ik op deze pagina de cursor zowel rechts als links (nog net) kan zien. Ik bedoel de helpmijpagina

sorry, ik reageerde op een andere suggestie van voorheen,
Dat zelfregulerende knopje op het scherm lost niets op, zet wel het beeld een beetje op en neer, maar probleem blijft. Ik heb uren met LG aan de telefoon gehangen, die snappen er ook niks van. Misschien komen de mensen niet bij hen voor dit probleem ??? Ik heb mijn laptopje uitgeleend, maar ik zou eens kunnen proberen of het daar hetzelfde is als ik hem terug krijg.
In ieder geval hartelijk dank voor de suggesties en alle meedenken..........misschien is er niks aan te doen...........misschien houden sommige mensen zich van de domme......diegenen, die voor de fout verantwoordelijk zijn ??????..........
In ieder geval moet ik een bepaald soort spel niet meer kopen.

Hoop dat ik het niet verkeerd doe, want ik heb zojuist al dezelfde tekst getikt, maar die is verdwenen...
Mij is gevraagd te laten weten of het probleem is opgelost.
Nee dus.
Wel dank ik diegenen, die mij hebben proberen te helpen :))

Beantwoord mijn 4 vragen eens die ik in mijn vorige post stelde.
je hebt ze nog niet allemaal beantwoord...

excuses !!!
1. Dat weet ik niet.
Ik heb alleen dit scherm, mijn laptopje is voor onbepaalde tijd uitgeleend
2. Ik heb maar 1 pc, dus dat weet ik niet
3. NVIDIA GeForce 9400 GT, geupdate
4. Die neemt het hele scherm

bij het spel kan ik dat niet zien, dat reageert niet op Ctrl/P
Bij andere pagina's krijg ik wat er moet staan, of dat ook bij alle pagina's is, weet ik natuurlijk niet
De resolutie is 1360x768

De resolutie is 1360x768

Da's 't probleem. Da's te laag.

Ik kan nu niet lang reageren, maar ik zal nog eens nadenken voor mogelijke oplossingen.

dat is wel de aanbevolen resolutie
ik wacht rustig af, heb geen haast
dank !!

Als dat de aanbevolen resolutie is, kun je nog hoger instellen?

En als 2de, kun je precies omschrijven welke kabel van welk slot op je pc naar welk slot van je monitor met welke kabels gaat?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan