Beeld in game Battle of 1942 hikt soms

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jack le Crack

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2000
Hallo,

Wanneer Battle of 1942 merk ik dat het beeld regelmatig hikt.
Volgens mij is de pc zwaar genoeg.

Moederbord = MSI 638ole ATX VIA VT8366 chipset
Processor = Athlon 1800 Mhz
Videokaart = Asus V7700 prodeluxe 64 Mb
Geluidskaart Live 5.1 Sound Blaster
Besturingssysteem Windows XP + SP1

Verder heb ik weinig op de achtergrond draaien. (geen virusscanner)

Wat kan dit probleem veroorzaken ?

gr.

Jack

als je lagere resoluties draait of bijvoorbeeld 16 ipv 32 bit, schokt ie dan minder dan nu of maakt dat geen verschil?? Bij welke resolutie speel je??

BF 1942

BF 1942 trekt een zeer zware wissel op je systeem.

(tot nu toe het zwaarste spel op mijn pc hier) (zie specs knop)

Een GF2 lijkt me aan de lichte kant indien je BF 1942 met alle mogelijke toeters en bellen wil spelen.

Indien je BF bv. op een resolutie hoger dan 1024X768 wil draaien dan vind ik het niet vreemd dat het allemaal wat schokkerig gaat.

Stel minder eisen mbt. de resolutie of schakel een of meer opties uit in het setup menu van BF.

Grtz.

Genoemd spel schijnt nogal gulzig te zijn w.b. systeemeisen (en hoge resolutie). Ik hou 't even op je videokaart (en de hoge resolutie).De drivers(van div.) zijn recent? Al zouden die 300mhz niet echt moeten uitmaken; heb je een 1800mhz of 1800+AMDXP processor? gezien dit:

- Support Socket A for AMD® Athlon™ / Duron™ / Athlon™ XP
Processors
- Supports 600MHz ~ 1.4GHz processor
- Supports Athlon™ XP 1500+ ~ 2000+ Processors

aha, is een V7700 een Geforce 2?? Ik dacht dat 't een gf4 was :o! Dan is het redelijk logisch datie schokt. Bij mij loopt battlefield in vergelijking met bv. MOHaa niet bepaald soepel. Maar nogmaals, welke resolutie speel je??

Het maakt niet uit of ik in 16 of 32 bit mode speel, het beeld blijft af en toe schokken.
Ook de resolutie maakt niet uit ; 640 x 480 / 800 x 600 / 1024 x 768 het probleem blijft

Ik heb een 1800+ processor.

gr.

Sjaak

Okay,
de resolutie laag houden, 32/16bit verhaal gehad...hoe zit 't met opties qua kwaliteit? (ik heb zelf geen ervaring met 't spel)
En de opties die je G2 7700 gebruikt w.b. AntiAliasing en anisotropisch filteren? (respectievelijk intereferentie 'uit' en 'inactief' kiezen.)
En noe ga ik er even vanuit dat je systeem verder lekker loopt, genoeg geheugen, en niet kampt met een verkeerd ingestelde FSB middels jumper en/of BIOS. En je hebt natuurlijk de laatste stuurbestanden...directX ook...
Lijkt me toruwens sterk dat je dat spel op die hoge reslotie trekt met betreffende videokaart, maar da's weer een ander verhaal. suc6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan