Beeld is geel ik word er niet goed van

Status
Niet open voor verdere reacties.

dacrimson

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2001
Hi,

Gisteren werd mijn beeld van mijn 17'' Hyhundai v770 ineens geel. Soms gaat deze dan weer naar kleur terug.
Als ik zachtjes erop tik met mijn vingers dan gaat deze vaak weer naar kleur terug. Weet iemand wat hier aan te doen is?

Ik heb eigenlijk niet zo'n zin om een nieuwe te kopen die schermpjes zijn nog steeds te duur.
Ik gebruik een dataswitch zou het hierdoor gekomen kunnen zijn?

Bedankt,

Ray

Heb je de kabels er goed inzitten?
En probeer hem eens even uit zonder switchbox wat doet hij dan ?
Of probeer het scherm op een andere pc even uit!
En heb je nog garantie op het scherm ? zoja terug gaan ! En anders na de maker brengen

Hi,

Natuurlijk heb ik als eerste de monitor los gehaald en deze direct op de pc aangesloten.
Ik blijf hetzelfde probleem houden en het is duidelijk iets binnen in de monitor. Aangezien het beeld soms weer even goed is hoopte ik dat iemand mij kon vertellen wat de oorzaak van zo'n probleem kan zijn.

Ik heb geen garantie meer op dit scherm anders had ik deze gelijk langs gebracht maar nu pas ik daar een beetje mee op aangezien de kosten dan vaak in de buurt komen van een nieuw scherm.

Voor de duidelijkheid het is dus de monitor en de kabel zit er vast in dus die kan ik niet vervangen.

In ieder geval bedankt voor de reactie,

Ray

Hi,

Vandaag doet het scherm het weer goed ik begrijp er niets van. Misschien dat die binnen een paar uur weer geel word who knows.
In ieder geval is het nu weer een stuk beter en kan ik er zonder problemen mee werken zo lang het duurt tenminste.

Bedankt voor reacties,

Ray

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan