Beeld is opeen flets geworden

Status
Niet open voor verdere reacties.

ekain

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2007
Ik was gewoon even aan het internetten en opeens werd het beeld een stuk lichter. Dus ik had de pc opnieuw opgestart en toen kreeg ik ongeveer 30 seconde goed beeld en daarna werd hij weer flets. Weten jullie misschien hoe dit komt? Kheb ook de videokaar er eens uit en ingedaan maar dat helpt niks. Kheb een Samsung SyncMaster 206BW, Syncmaster Magic CX206BW(digital) 22" denk ik. In de bijlage zie je wat ik bedoel met flets ;)

Bijlagen

• Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    94,4 KB · Weergaven: 67
Bij mij is hij ook prima, test die monitor eens op een andere comp, anders maar garantie gaan claimen.

Die screendump komt van je videokaart, dus die is goed, misschien ook nog even de DVI stekkers eruit halen en opnieuw aansluiten, je weet 't niet hè.

Misschien een foto maken?

Die stekker had ik er al uit gedaan want die zit in mijn video kaart (die ik er dus ook uit heb gehaald). Foto ziet er ook onscherp uit zie ik. Maar even op een andere pc opsluiten dan en kijken of het helpt :rolleyes:

jah kwam er net achter maar dat heb ik net even gedaan maar dat helpt niet
zou het misschien ook aan de driver kunnen zitten?

Het probleem is opgelost mn broer zat wat te klooien bij ATI control center en dan bij de colours had hij wat veranderd waardoor ik weer normaal beeld kreeg :)

toch bedankt voor de reacties

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan