dmv velden/knoppen in formulier subformulier gegevens ophalen uit query

userJan

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2023
Goedemorgen dames en heren,
ik zou graag aub hulp willen hebben met een ding wat ik na tig X proberen niet aan de praat krijg.
Ik heb een keuzelijst en kan daarmee filteren op inkomsten uitgaven opname overboeking dat werkt echter alleen per item.
Ik zou graag onafhankelijk willen kunnen filteren op inkomsten, uitgaven, opname, overboeking.
Mijn wens is dan per knop bv inkomsten overzicht, en klik ik dan op knop inkomsten en knop uitgaven dan van deze twee een overzicht enz.
Dus de knoppen bepalen welke "in_uit" ik te zien krijg en wil ik alles zien dan de knop all in_uit.
Ik heb getracht met criteria query [inkomsten] or [uitgaven] or [opname] or [overboeking] dit werkt niet.

mvg Jan

Bijlagen

Ik zal er vanavond even naar kijken. Ik zie niet zoveel nut van aparte knoppen, of überhaupt knoppen, als je al een keuzelijst hebt gemaakt. Ik begrijp dat die keuzelijst maar één filter maakt, op één van de 4 criteria? Ik zou die keuzelijst dus gebruiken, maar de keuzelijst instellen op het selecteren van meerdere waarden. Dan klik je dus de gewenste waardencombinatie. Ik zou aan die keuzelijst dan ook nog een optie "Alles" toevoegen, die dus filtert op alle 4 de opties.

Terug
Bovenaan Onderaan