beeld is roze

Status
Niet open voor verdere reacties.

sanders

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2001
Berichten
100
ik zit met een probleem dat me beeldscherm roze is.
Dit is gekomen nadat ik mijn beeldscherm op een andere computer had aangesloten, en dus toen ik hem weer terug wou aansluiten kreeg het beeld een roze gloed, de hele tijd.
Bij apparaatbeheer staat ook een uitroeptekentjebij men beeldscherm. Ik heb NVIDIA RIVA TNT2. Hij zegt dat het apparaat niet start.

Nu heb ik hem van men computer er af gegooid en de software opnieuw geinstalleerd, maar hij zegt dat deze software niet nieuwer is dan dat ie al heeft.

Hoe kan ik er nou voor zorgen dat ik weer normaal beeld krijg?

alvast bedankt:D
 
Check even of de kabel goed is aangesloten, kijk of er geen pinnetjes omgebogen zijn.
 
Staat dat ! bij je beeldscherm of bij je video kaart?

Bij video kaart: Download laatste driver op www.nvidia.com

Bij beeldscherm: check of deze geen driver nodig heeft, zoja, download deze dan op de website van de leverancier
 
Als je windows XP draait dan zul je ws geen drivers moeten downloaden. In dat geval kun je windows de geschikte drivers laten opzoeken.
Is je refresh rate gewijzigd? Zit je videokaart goed in z'n houder?
Als het een plug and pray monitor is, kun je 'm via hardware eigenschappen ofzo verwijderen, en vervolgens weer laten detecteren...suc6
 
Als je windows XP draait dan zul je ws geen drivers moeten downloaden. In dat geval kun je windows de geschikte drivers laten opzoeken.
Over het algemeen kan je beter de drivers downen van de fabrikant, dan die van XP gebruiken.
 
Geplaatst door XP_PC

Over het algemeen kan je beter de drivers downen van de fabrikant, dan die van XP gebruiken.
Is op zich waar, maar dan moet je wel precies weten welk merk (duh) en type monitor je hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan