beeld knippert

• Onderwerp starter Onderwerp starter Scary
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Scary

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2006
hallo,

als ik een spel afsluit of de PC aanzet knippert mijn beeld heel vaak..VET eritant

ligt het aan videokaart, ik heb beeldscherm ondanks in ander slot gedaan op videokaart
d.m.v opzetstukje, ligt het daaraan

weet iemand hier iets op, best wel eritant als dat altijd is

Had je dit altijd al? Ligt het er niet aan dat je computer de beeldresolutie weer aanpast na het afsluiten van het spel?

Had je dit altijd al? Ligt het er niet aan dat je computer de beeldresolutie weer aanpast na het afsluiten van het spel?

nee nog nooit gehad, alleen nadat ik hem op dat andere slot deed, kan het daaraan liggen

Laatst bewerkt:
Wat voor kaart is het precies? In wat voor slot zit die?

Heb je een ander slot vrij dat je kunt proberen? Wellicht even wisselen met een andere kaart. En wat is dat opzetstuk waar je het over had?

Hallo

Over welk "spel" spreken we hier ??? , over welke monitor ??? en .... welke p.c. ??? ... waarom "een opzetstukje" ..

Dat er iets niet korrekt werkt , kan uiteraard best wel "irritant" zijn , maar om een deftig antwoord te krijgen dien je volgens mij toch een ietsje meer relevante info te verstrekken hoor...

Peter

Laatst bewerkt:
Hallo

Over welk "spel" spreken we hier ??? , over welke monitor ??? en .... welke p.c. ??? ... waarom "een opzetstukje" ..

Dat er iets niet korrekt werkt , kan uiteraard best wel "irritant" zijn , maar om een deftig antwoord te krijgen dien je volgens mij toch een ietsje meer relevante info te verstrekken hoor...

Peter

-oke, ik heb een oud beeldscherm(Dell E773p, 17 inch)
-Een Dell dimension 2400(P4 2,8 Ghz, 1024MB)
-Bij ieder spel, of als ik Pc opstart(soms knippert die wel 10x)
-een opzetstukje om van een een VGA port te gaan naar DVI port. (Zat bij pakket van videokaart

ik hoop dat je hier wel genoeg aan hebt

grts Scary

Wat is het probleem om 'm weer gewoon op z'n standaard D-sub [VGA] stekkertje te zetten? Waarom wilde je dat veranderen? Mooi stekkertje? Heb je het probleem ook als de monitor op die D-Sub uitgang hangt?

Kijk bij "eigenschappen" van je videokaart [rechter muisklik op je bureaublad] > instellingen > geavanceerd> beeldscherm, of je de herhalingsfrequentie niet te hoog hebt staan [boven de 60 HZ kan voor zo'n "oude" monitor een probleem zijn, dan moet ie zo nu en dan "naar adem happen" en dat kan resulteren in "geflikker"].

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan