Beeld komt niet meer na NVIDEA update....help

Status
Niet open voor verdere reacties.

Richh

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2009
Dit is er gebeurd:
- Videokaart geupdatet, geslaagd
- Opnieuw opgestart, no problem
- Schermbeveiliging (met de belletjes) loopt vast
- Niets reageert dus geforceerd gesloten met de powerknop

Probleem:
- Windows logo verschijnt, maar er komt helemaal geen beeld
- de muis aanwijzer is links een klein beetje gearceerd

Wat heb ik geprobeerd:
- veilige modus werkt alles normaal
- fabrieksinstelling van mijn Tosihba Psaare a100-812
- nu kan ik mijn veilige modus niet meet in de(installatie kan niet afronden in veilige modus) en ik kan mijn normale opstart niet doen

Hoe moet ik veder?
?Help please!

excuses voor de foutjes: typ op mobiel.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ok, start opnieuw op met F8, & kies dan Laatst bekende juiste configuratie (Last known good configuration) - (o.i.d, lang niet moeten doen).
Herstart meteen daarna weer met F8 naar Velige modus.
Start, Computer, op alle beschikbare schijven RechterMuisKlik, Eigenschappen, tabblad Extra, Schijfcontrole, bovenste hokje is al aangevinkt, OK, desgevraagd scheduleren bij de eerstvolgende herstart, OK.
Herstart.

Lukt, of lukt niet, helemaal...

Ok, wacht effe, euhmm..: Krijg je nog wel het Windows optie-menu maar kom je daarna niet in de Veilige modus?

Oudere driver downloaden en op USB zetten en je pc tijdens opstarten vertellen die driver te gebruiken en dan driver uninstallen en reinstallen oudere versie

@tgeknight

gelijk geprobeerd, maar ik kom er echt niet in. Ik zie wel het "windows corporation". De installatie van Vista moet eerst voltooid worden voordat io opnieue in veilige modus kan komen. Het probleem is dat het scherm zwart blijft en ik de installatie niet kan voltooien .

@kees
kun je misschien vertellen hoe ik dit precies moet doen? ik heb de geforce go 7600 en:

- waar vind ik de oude driver
- welk bestand moet op de usb
(in een map of in beginscherm?)
- moet de usb leeg zijn?

Dank voor de snelle antwoorden!

Laatst bewerkt:
extra info:

- veilige modes en + internet zijn de enige die het deden voordat ik de fabrieksinstelling had gedaan
- bij alle overige is de muis aanwijzer aan de linker kant gearceerd

Is er niemand die mij kan helpen?
Ben ik de enige met dit probleem...ik hoop het niet want ik heb thuis nu helemaal geen pc...help me, please

Windows in veilige modus starten en de drivers van de videokaart verwijderen bij apparaatbeheer.
Dan opnieuw opstarten in gewone modus en nog eens proberen

wauw! Snelle antwoord aer0101.

het probleem is dat ik niet meer in veilige modus kan komen omdat ik al een recovery heb gedaan.
Dan zegt ie ''kan veilige modus niet openemen omdat de installatie niet is afgerond''.
De installatie kan ik niet afronden want ik heb geen beeld, ook niet na een volledig herstel.
Al mijn bestanden zijn save, gelukkig

Dus je hebt je schijven al geformatteerd en windows opnieuw geïnstalleerd en van zodra die reboot heb je een zwart scherm?

Ik heb NVIDEA geüpdatet, daarna reboot, alles werkte totdat mijn schermbeveiliing aan ging.
Alles liep vast. Geforceerd gesloten en daarna geen beeld meer in opstartscherm. Wel in veilige modus.

Omdat ik dacht dat na een formatie alles opgelost moest zijn, even gedaan. Maar nu nog steeds geen beeld en ook niet in veilige modus. Zwart scherm, muis is er wel, muis is aan de zijkant een beetje gestreept.

Dit is een Lossless videokaart? anders die even uithalen en dan opstarten. Drivers ervoor installeren. En opnieuw opstarten met gpu er weer in

Nee, ik wil mijn laptop niet open schroeven. Ik heb daar geen verstand van.
Straks gaat het mis en dan heb ik helemaal niets meer...

Uit frustratie heb ik iets gedaan....

Ik heb windows XP geïnstalleerd en het beeld doet het!
Wel gaat het scrollen in de browser niet goed, het hapert en is traag.
Videokaart in apparaatbeheer staat een gele driehoek met vraagteken, de kaart wordt niet herkent.

Ok, wat moet ik doen?
HelpMij?!

Laatst bewerkt door een moderator:
Nvidea is opnieuw erop voor XP.
De muis is rood gearceerd , begin plaatje van windows en toshiba begin scherm hebben strepen.
Verder kan ik internet niet op want dan loopt hij vast.

Hoe kan dit en hoe los ik dit op?

Dus het opstartscherm van je laptop (POST scherm) en het windows laden scherm bevatten strepen?

het is niet strak, je ziet dunne strepen door het logo. verder is het normaal, behalen de rode muis en internet loopt vast. Waarom deze vraag?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan