beeld komt niet terug nadat ik monitor aanzet

Status
Niet open voor verdere reacties.

veryferry

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2007
Beste HelpMij,

ik heb sinds kort een raar probleem. Als ik ga lunchen, dan zet ik mijn monitors uit maar laat ik de pc aan. Als ik terug kom en mijn monitors weer aan zet, dan komt het beeld niet meer terug. Gister had ik dit ook al, want toen had mijn collega alvast mijn pc aangezet, maar toen ik eenmaal op werk kwam en de monitor aanzette, toen gebeurde er ook niks. Enige wat ik in deze situatie kan doen is de computer resetten, en dan werkt ie ook weer gewoon naar behoren.

Het is ook geen structureel probleem, want als ik het nu test, dan komt het beeld wel weer gewoon terug. Maar het komt ook niet omdat de computer zwaar belast wordt. Ik heb dus echt geen idee waar ik het moet zoeken.

Iemand die een idee/oplossing heeft?

gr,
Ferry

Blijkbaar heeft niemand dit gezien (inclusief ikzelf). Heb je ook al geprobeerd een paar keer spatie in te drukken? Of te klikken met de muis? Kan zijn dat hij in standby gaat, of slaapstand ofzo.

Heb ik geprobeerd, alsmede gechecked of slaapstand uberhaupt geactiveerd is, maar nee. Dat is het niet.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb even gezocht.
Follow the steps below:
Check if allow this device to wake the computer is checked in Device Manager.
1. Click Start, type Device manager in the Start search box and hit Enter.
2. Select keyboard, it will display your keyboard, right click and select ‘Properties’.
3. Select the ‘Power management’ tab.
4. Check the “Allow this device to wake the computer” check box.
5. Repeat these steps for Mouse and Network adapters as well.

Ik hoop dat je engels kunt. ;)

Thanks. Maar ik denk niet dat dit het is, daar de functie slaapstand inschakelen op "nooit" staat.
De computer is dus nooit in slaapstand.

Los daarvan: stap 5...network adapter toestaan om de computer te ontwaken?
Sounds odd :P

Laatst bewerkt door een moderator:
@veryferry,

Er zijn een aantal quotes van je verwijderd. Indien je direct reageert kun je hiervoor de knop "snel reageren" of "reageer op vraag" gebruiken.

Wat is er mis met quotes dan? Ik wil het best anders doen hoor, maar ben dit gewoon gewend door andere fora zodat degene waar ik op reageer een melding krijgt dat zijn bericht gequote is.

Zit er een videokaart in je pc? Zo ja, welke? Als er geen videokaart in je pc zit kun je me dan zeggen welk moederbord en processor je hebt?

Wat is er mis met quotes dan? Ik wil het best anders doen hoor, maar ben dit gewoon gewend door andere fora zodat degene waar ik op reageer een melding krijgt dat zijn bericht gequote is.

Er is op zich niks mis met quotes maar als iedereen het voorgaande bericht quote krijg je een lang topic met veel dezelfde tekst. Ik weet niet of iemand een bericht krijgt als die gequote wordt. Als je een abbo neemt op het topic krijg je daar uiteraard wel bericht van als er iemand reageert.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan