beeld loopt niet gelijk met geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

pdmsnoeren

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2004
Goeie dag ik ben de zoon van pdmsnoeren
maar mijn vraag was
ik ben laatst begonnen met een paar films te branden
maar als ik eenmaal mijn videobestand op nero zet en ik kijk hem op nero loopt het beeld en het geluid niet meer samen
terwijl als ik de film gedownload heb en hem op windows media player kijk dat alles dan het gewoon goed doet
snapt u het een beetje
kan u mij daar mee helpen alsjeblieft wat ik daar tegen kan doen

groetjes marc snoeren

Wat is de bestandsextensie van de film?

Een extensie is het gedeelte áchter het puntje in de naam van een bestand:

film.avi

in het geval van film.avi is de extensie dus AVI

Gebruik Nero Vision Express eens om 'm om te zetten naar DVD formaat en test 'm eens daarna.

goeie dag
ik heb nog een vraag :
ik heb nero 7 en daar zit geen nero vision op waar kan ik dat vandaan halen ?

Na het starten van Vision Express kies je voor het maken van een DVD, dan DVD-video, dan videobestanden toevoegen, dan selecteer / zoek je de .avi op en vervolgens klik je in elk menu op volgende / doorgaan. De tussentijdse popups zijn menu's / opties / tips voor gevorderden, gewoon door-wegklikken. Aan het eind kun je kiezen voor direct branden of eerst naar een map op de harde schijf. Ik adviseer je daar een map op de harde schijf te kiezen.
Vervolgens gaat Vision Express aan de gang. Dat kan 30 minuten tot 2,5 uur duren. Da's afhankelijk van de snelheid van je pc én de langte van de film.
Uiteindelijk krijg je een mappie video_ts. Die brand je met Nero (normale Nero) als DVD.

Succes!

Laatst bewerkt:
oke bedankt voor de uitleg ga hier mee aan de gang
ik laat van mij horen als het gelukt is of niet

sorry voor echt de hele late reactie ...
maar het is wel gelukt uit eindelijk want toch niet bij elke film doet hij het
maar dat kan natuurlijk ook aan de download liggen maar echt nog bedankt voor je hulp
:thumb:;)
groetjes van de zoon van pdm ( marc ) ;) bedankt ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan