Beeld op monitor valt weg bij beeldscherm-uitbreiding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fabio

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2003
Berichten
16
Hallo,

Ik heb een Packard Bell computer met Nvidia GeForce 6200 videokaart
Ik heb al tijden lang via een kabel mijn tv op mijn pc-monitor aangesloten. Ik kon altijd zonder problemen een kloon aanleggen. Sinds kort heb ik het probleem dat als ik een kloon aanleg mijn tv wel het scherm weergeeft maar mijn pc-monitor direct op zwart springt.
Als ik de monitor aan en uit zet geeft hij ongeveer 1 seconde beeld maar springt dan wederom op zwart. Zelfs als ik weer één beeldscherm instel en de kabel eruit haal blijft ie op zwart staan.
Als ik een aantal keer (soms tientallen keren) de resolutie wijzig, de computer een aantal keer opnieuw opstart of de monitor aan en uit doe doet ie het soms ineens weer. Vaak blijft ie gewoon zwart. En als de monitor weer beeld geeft kan hij bij het opstarten van een spel of het wijzigen van de resolutie weer ineens op zwart springen. Waarbij hij het dus altijd weer één seconde doet als ik de monitor uit en weer aan doe..
Ik heb na wat gegoogle gelezen dat het wijzigen van het aantal hertz of het aan of uitzetten van v-sync het probleem kan oplossen maar dit haalt niets uit..

Hebben jullie een idee waar dit aan kan liggen en wat ik hieraan kan doen?

Alvast bedankt!
 
kweet het ook niet

Ik zit dus met hetzelfde probleem, ik weet niet wat ik er aan kan doen! HELP
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan