beeld op z'n kop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Ik hoop dat ik in de goeie sectie zit.

Ik krijg net een telefoontje van mijn vader. Hij zit in MsWord te werken en moet op een gegegevn moment een "a" met puntjes of zo hebben. Hij toetst de combinatie alt-132 eb ineens springt het beeld ondersteboven. Geheel tegengesteld op het toetsenbord sluit hij de PC af en start opnieuw op. Nu heeft hij dus een ondersteboven bureaublad. Iemand raad?

Kijk eens bij de instellingen van de videokaart.

Geplaatst door sigma
Kijk eens bij de instellingen van de videokaart.

kunnen die dan zomaar ineens veranderen? zou het ook met spyware of een virus te maken kunnen hebben? ze zijn tegen virussen overigens wel goeg beschermd, en downloaden doen ze eigenlijk vrijwel niet, dus lijkt me de kans op spyware klein....:confused:

Hele simpele gedachte.......Als je nu nog een keer in Word hetzelfde doet........springt hij dan weer terug?? Zo niet dan :o was het het proberen waard.

Op spyware checken lijkt me toch niet overbodig.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Tanja1968
Hele simpele gedachte.......Als je nu nog een keer in Word hetzelfde doet........springt hij dan weer terug?? Zo niet dan :o was het het proberen waard.

....al geprobeerd.....:confused:

En rechtsklikken op het bureaublad, dan eigenschappen,kan hij dan nog instellingen wijzigen/terugzetten?

Welke windowsversie is het? Misschien systeemherstel terugzetten naar bv gisteren?

Ik heb een NVidea Geforce 4 MXX440 grafische kaart.
Onder het icoontje op de taakbalk zit een optie beeld draaien 90 / 180 / 270 graden.
De combinatie met Word leverde niets op. Zelfs niet met een hele reeks mis-toets aanslagen.

Kijk in dit geval naar de beeldscherminstellingen, zoals Tanja verteld.

Tanja, Paul, ik ben er effe heen gereden. Idd Tanja, ik kon in de eigenschappen van de videokaart de zaak zo weer ongedaan maken. Wel lastig hoor, alles reageert tegengesteld.
Het is waarsch. gekomen doordat de numlock uitstond en er aan de rotatie een sneltoets is gekoppeld (alt 1,2 of 3). Ik heb roteren maar helemaal uitgezet, het is toch een volkomen overbodige functie....
Bedankt voor de hulp.

Opgelost:D Graag gedaan. Lijkt me een vreemde gewaarwording, alles op zijn kop:D :D (nu mag ik lachen, het is opgelost)

PS Sigma had dus toch ook gelijk;)

Laatst bewerkt:
Niet om flauw te doen, maar dat had ik toch al gezegd.
De instellingen van de videokaart.
het probleem is op Helpmij al enkele keren besproken.

In ieder geval graag gedaan. :)

Je hebt gelijk, ik heb mijn vorige berichtje ook aangepast. Ik had er wel eerder van gehoord bij dvd's die gebrand zijn, maar niet op deze manier.:)

Geplaatst door sigma
Niet om flauw te doen, maar dat had ik toch al gezegd.
De instellingen van de videokaart.
het probleem is op Helpmij al enkele keren besproken.

In ieder geval graag gedaan. :)

ere wie ere toekomt...... thx.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan