beeld probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

maarten252

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2005
hey
soms als ik gewoon op internet zit te surfen beginnen er zo allemaal blokjes en strepen op mijn scherm te komen en gaat mijn scherm altijd aan-uit-aan-uit....
tijdens games heeft hij dat ook soms

amd 3500+
1gb ram
nvidia 6600gt

:rolleyes:
weet er toevallig iemand hoe dat kan komen?

thx :p

Hoe is het met het stof in de kast van je computer.
wordt de videokaart te warm.
Kijk daar eens naar.

Geplaatst door puppie
Hoe is het met het stof in de kast van je computer.
wordt de videokaart te warm.
Kijk daar eens naar.

geen stof in de kast en vga staat ongeveer gemiddeld 30 - 40°

grtz

Geplaatst door Dick Borstlap
En wat gebeurt er dan verder?
Keert het gewone beeld terug?

ja het begind te flikkeren en dan komt het terug maar op mijn achtergrond blijven altijd strepen achter !

grtz

Dat gebeurt vast niet alleen als je aan het surfen bent.
Ik denk dat er iets aan het verslijten is.
Hoe oud zijn monitor en videokaart?

Dat gebeurt vast niet alleen als je aan het surfen bent.
Ik denk dat er iets aan het verslijten is.
Hoe oud zijn monitor en videokaart?

allebei zo ongeveer een jaar oud

de monitor is een iyama prolite e481s 19'' denk niet dat het daar echt kan aan liggen ofwel? :confused:

grtz

Nee, is niet oud, is nog lang niet op in principe.
Maar toch lijkt het mij een hardwareprobleem, temeer daar je geen foutmeldingen krijgt.

Laatst bewerkt:
Nee, is niet oud, is nog lang niet op in principe.
Maar toch lijkt het mij een hardwareprobleem, temeer dar je geen foutmeldingen krijgt.

ik weet niet echt of het een hardware probleem is.

ik heb het niet altijd tis zo met zijn momenten dat da beeld flikkert. tis dus ni altijd!

grtz

Zou handig zijn als je monitor en videokaart kon testen met andere pc.

de monitor heeft vroeger op mijn oude pc gestaan en werkt heeel goed maar de beeldkaart kan ik niet in andere pc steken omwille van de pci-express16 :confused:

grtz

Vroeger... Kun je het nog eens testen?

heb even de 2monitors verwisseld en de iyama van op mijn pc werkt op de andere ook goed. De monitor van de oude pc dan staat nu op mijn pc en die heeft de strepen ook!

grtz

Aha! Dat elimineert een mogelijkheid.

Dus dan zou ik toch maar eens naar de driver van je videokaart kijken. Nieuwe driver bijvoorbeeld.

Had je het probleem toen ook al? Heb je daarom vorige week je driver vernieuwd?
Soms moet je 'gewoon' een oudere driver installeren.
En als het dit ook niet is... (behoort systeemherstel tot de mogelijkheden??)... dan moeten we ff diep nadenken.

(Enne, Maarten, het is 'hielp'. Niet 'helpte'. :D )

Had je het probleem toen ook al? Heb je daarom vorige week je driver vernieuwd?
Soms moet je 'gewoon' een oudere driver installeren.
En als het dit ook niet is... (behoort systeemherstel tot de mogelijkheden??)... dan moeten we ff diep nadenken.

(Enne, Maarten, het is 'hielp'. Niet 'helpte'. :D )

ja had hem vernieuwd omdat ik dacht dat het daar aan lag. Systeemherstel denk ik niet dat da echt helpt want het is nu toch al zo enkele maanden me die strepen in het beeld maarja ik dacht tis ni altijd dus da zal ni erg zijn :rolleyes: . Heb zo eens zitten denken mss driver van moederbord?

grtz

Het moederbord heeft alleen een Bios dat ge-update kan worden (maar dit is geen eenvoudig klusje).

Heb je die strepen altijd / permanent? Wat gebeurt er als je op vernieuwen klikt?

Systeemherstel kan toch wel eens helpen hoor! Ook in dit soort gevallen.

Het moederbord heeft alleen een Bios dat ge-update kan worden (maar dit is geen eenvoudig klusje).

Heb je die strepen altijd / permanent? Wat gebeurt er als je op vernieuwen klikt?

Systeemherstel kan toch wel eens helpen hoor! Ook in dit soort gevallen.

kga eens een hele uitleg doen over de verloop van de strepen strepen :p

Ik zit nu bijvoorbeeld te surfen en ineens krijg ik hokjes in mijn scherm (pc staat dan een uur aan). De hokjes blijven dan ongeveer een minuut staan maar er komen er altijd bij en gaan weg. Dan gaan de hokjes over naar ernstige strepen dat je bijna nix meer van je scherm ziet. De strepen blijven ook staan en gaan ook weg en er komen er ook altijd bij. Dan beginnen de strepen te flikkeren na een minuit begind mijn beeld te flikkeren zo weer een minuit lang dan gaat alles weg en kan ik weer voort doen. Het resultaat zie je in de bijlage

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan