megablaster
Gebruiker
- Lid geworden
- 23 jun 2007
He hoi
ik heb al weer een tijd geleden Harry potter and the goblet of fire geinstallerd op mijn computer.
hij funcioneert en speelt fijlloos af. geluid is perfect. geheel zoals je mag verwachten van dit spel.:thumb:
echter 1 probleem waarvan ik weet dat het niet zo hoort.
de game resolutie staat standaard op 800 X 600 en dan hoeft dat niet direct een probleem te zijn
maar met als gevolg dat het lijkt alsof ik een oud lemmings spel aan het spelen ben. nu overdrijf ik een beetje.
maar wat er mee wil duidelijk maken is dat de pixels zeer duidelijk zichbaar zijn.
ik ben al heel wat forums af gegaan, en op google gezocht naar mensen met het zelfde probleem. maar zonder enig
resultaat ben ik hier belandt.
het is lastig uit te leggen want de kleuren zijn subliem maar de resolutie/beeld slecht.
ik heb mijn Nvidia PEAK GeForce MX 4000 128MB 64bit
DDR AGP [EOL]
KLIK
Video-kaart, al volledig ingestelt zoals dit spel eist.
mijn kaart zou het spel dus moeten kunnen dragen. althans in theorie.
zie instelling:
Anisotropische Filtering: 2 X
Drievoudige Buffering: Aan
Intergferentie-instellingen: 4xS
Mipmaps dwingen: trilinear
Negatieve LOD-vertekening Toestaan
Patroonfilter: Hogesnelheid
Uitbreidingslimiet: Uit
Verticale Synchronisatie: Gebruik de 3D-toepassinginstellingen
Inmiddels heb ik nog eens na een tijd mijn Video-kaart driver geupdate.(93.71_forceware_winxp2k_english_whql)
zelfs de directX een 9.c
nu zou het spel smooth moeten lopen....
het spel zelf laat niets muteren....
de Big.bestanden zijn niet muteerbaar(althans dat is nog niet gelukt) deze zijn ruim 500 MB en in notepad dus niet leesbaar.
tsjong... je begrijpt waarschijnlijk al hoe gefrusteerd ik ben, omdat ik iedereen hoor roepen dat het een mooi spel is om te zien.
DAT WIL IK OOK!
vandaar mijn nood kreet
HELP???:shocked:

ik heb al weer een tijd geleden Harry potter and the goblet of fire geinstallerd op mijn computer.
hij funcioneert en speelt fijlloos af. geluid is perfect. geheel zoals je mag verwachten van dit spel.:thumb:
echter 1 probleem waarvan ik weet dat het niet zo hoort.

de game resolutie staat standaard op 800 X 600 en dan hoeft dat niet direct een probleem te zijn
maar met als gevolg dat het lijkt alsof ik een oud lemmings spel aan het spelen ben. nu overdrijf ik een beetje.
maar wat er mee wil duidelijk maken is dat de pixels zeer duidelijk zichbaar zijn.
ik ben al heel wat forums af gegaan, en op google gezocht naar mensen met het zelfde probleem. maar zonder enig
resultaat ben ik hier belandt.

ik heb mijn Nvidia PEAK GeForce MX 4000 128MB 64bit
DDR AGP [EOL]
KLIK
Video-kaart, al volledig ingestelt zoals dit spel eist.
mijn kaart zou het spel dus moeten kunnen dragen. althans in theorie.
zie instelling:
Anisotropische Filtering: 2 X
Drievoudige Buffering: Aan
Intergferentie-instellingen: 4xS
Mipmaps dwingen: trilinear
Negatieve LOD-vertekening Toestaan
Patroonfilter: Hogesnelheid
Uitbreidingslimiet: Uit
Verticale Synchronisatie: Gebruik de 3D-toepassinginstellingen
Inmiddels heb ik nog eens na een tijd mijn Video-kaart driver geupdate.(93.71_forceware_winxp2k_english_whql)
zelfs de directX een 9.c
nu zou het spel smooth moeten lopen....
het spel zelf laat niets muteren....
de Big.bestanden zijn niet muteerbaar(althans dat is nog niet gelukt) deze zijn ruim 500 MB en in notepad dus niet leesbaar.

tsjong... je begrijpt waarschijnlijk al hoe gefrusteerd ik ben, omdat ik iedereen hoor roepen dat het een mooi spel is om te zien.
DAT WIL IK OOK!

vandaar mijn nood kreet
HELP???:shocked:
Laatst bewerkt: