Beeld resolutie windows 7 bij games?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jordy en damy

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2009
hee,

hoe kan het dat als ik een spel wil spelen me resolutie heel klein word? maar een helft van het beeld ongeveer, wil gewoon full spelen waarom kan dat niet? me bureaublad etc zie ik wel gewoon normaal maar als ik een spel opstart niet.

Ik draai onder windows 7 ultimate en me resolutie is normaal gesproken: 1920/1080 maar met games niet.

iemand een oplosing? ik heb nog niet lang windows 7 dus weet nog niet veel ervan af.

bvd,

gr. jordy

heb eigenlijk eerder zo'n vermoeden dat ik geen video kaart heb op me pc, ik had van windows xp naar windows 7 geupdate en had NVIDIA videokaart, maar de cdtjes die ik heb zijn alleen voor xp of vista omdat me pc gekocht werd voordat 7 uit was.

kan ik die videokaart ook niet downloaden via internet?

een videokaart downloaden? dat is vaste hardware die in je pc zit anders kun je niet eens beeld krijgen. maar ik neem aan dat je de drivers bedoeld? Ja die kun je downloaden op internet. als je me precies door kunt geven welke videokaart je hebt dan zal ik voor je kijken wat ik kan doen ;)

ik heb een nvidia geforce 7series/nforce 6 series intel platform utility ofzo (staat op de doos)

32 bit

btw hoe kan het zo zijn dat sommige sites korrellig zijn? bij de afbeeldingen alleen dan, kan dat ook te maken hebben met de videokaart/driver?

als je deze link even goed invult moet je de driver kunnen updaten.
Driver update

over de afbeeldingen weet ik niet precies, heb ik zelf nog nooit mee gemaakt maar het zou wel kunnen dat het door de videokaart komt

heb er een gedownload is het dan gelijk goed? of moet ik eerst opnieuw opstarten of nog meer doen?

heb je hem ook al geïnstalleerd? en meestal als je hem hebt geïnstalleerd moet je je computer inderdaad opnieuw opstarten maar dat word meestal wel aangegeven.

had hem ge-installeerd en maar handmatig me pc opnieuw opgestart stond er namelijk niet, zie nog geen verschil nog steeds slecht :S

wat ik ook raar vind die resoluties van windows 7 op xp had ik altijd 1250-1080 (zoiets dacht ik) en toen was die altijd goed en nu moet ik ineens 1600-1080 (zoiets) doen echt vaag misschien komt het daar wel door, en als ik dus die 1250-1080 aanklik is het scherm erg klein netzo als als ik een spel opstart.

wat eigenlijk als je geen driver hebt? kan je dan ook niet een filmpje kijken?

ik kan namelijk wel een filmpje kijken maar niet echt met mooi beeld wat ik voorheen op XP wel kon :(

Als je geen driver hebt zullen er bepaalde dingen niet mogelijk zijn en zal de videokaart niet goed ondersteunt worden. verder weet ik helaas geen oplossing meer voor jou probleem het spijt me heel erg :(

ah, toch bedankt ;)

iemand anders misschien een oplossing hoe ik me video kaart goed kan laten ondersteunen door een driver? afbeeldingen en filmpjes zijn echt slechter dan eerst :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan