Beeld schokt en blijft hangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ForceSquirrelz

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 okt 2009
Hallo,
ik ben ziggy ik ben 13 en ik heb een paar vragen waarmee jullie me misschien kunnen helpen.
ik heb best wel verstand van computers maar houd het maar simple zodat ik het wel kan begrijpen :thumb:
Oke ik heb het volgende probleem.
ik wil Left 4 Dead op me computer spelen maar het lukt niet echt.
waarschijnlijk door mijn videokaart ik heb een beter nodig zodat het beeld niet schokt en me computer hem kan afspelen want nu freeze't het scherm zodra ik het spel begin.
kan zijn dat ik het fout heb ofzo dan wil ik het ook graag horen.
en ik wil weten wat ik het best kan kopen zodat ik left 4 dead goed kan draaien en lekker kan gamen :)
Als je nog wat meer van me computer af moet weten moet je het even poste dan zet ik dat neer, maar het komt er op neer dat het gewoon een standaard windows xp is.
Alvast bedankt :D Groetjes

Wat voor hardware zit er in je pc? Maak een overzicht met pc wizard of geef hier merk en type van de pc.

Of surf hier heen: www.canirunit.com en zoek het spel op in de lijst. Installeerd het activex component als daarom word gevragd en je krijgt de uitslag van de test te zien. Je ziet dan meteen op welke onderdelen jou pc eventueel tekort komt voor de game (plaats hier dan een screen van de uitslag.)

het komt er eigenlijk op neer dat dit geen bal zegt :p

- processor
- moederbord
- hoeveelheid geheugen
- voeding (hoeveel ampere op de 12V)

De 1e 3 kan je vinden met pc wizard.
De laatste door de computer open te schroeven en te kijken op het stickertje op de voeding

Laatste vraag: ik het een normaal formaat kast? Dus geen heel smalle kast?

(lita heeft het wat sneller beantwoord)

Uh,... oke ik heb even gezocht dit heb ik gevonde ik hoop dat het goed is.

MoederBoard : ASUSA7V8X-MX SE
Chipset : VIA KM400
Processor : AMD Athlon XP @ 2000 MHz
Fysiek Geheugen 1024MB
Videokaart :VIA/S3G UniChrome Graphics
Harde Schij f: WDC 40gb
Bestuurings Systeem : Microsoft Windows XP Professional
Direct X : Versie 9.0c (maart 2008)

Dat was alles op me beeldscherm na en nog een paar dingen die ik denk onnodig zijn.
Hoppelijk helpt het.

Ik kan je wel een videokaart aanraden die aan de eisen van het spel voldoet.
Alleen is de processor ook te traag.
Ook is de hoeveelheid geheugen niet echt groot.

Ik vind de pc nogal oud, dus ik zou adviseren om er niet meer in te investeren. Echt zonde van je geld. Gezien je leeftijd zal je budget ook niet al te groot zijn.

Oke, Nou bedankt voor de hulp dan zal ik wel gaan beginnen met een baantje te zoeken :p.
En dan daarvan een nieuwe computer kopen, daar zullen jullie me vast nog over horen op de site. Bedankt:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan