shalhevet
Gebruiker
- Lid geworden
- 9 okt 2007
Hallo allemaal,
Is het mogelijk om het beeld te splitsen in combinatie met de titel blokkeren functie?
In mijn kasboek bestand heb ik 500 regels Aan het eind heb ik de totalen staan.
Nu wil ik mijn beeld splitsen zodat onderaan blijven altijd de totalen zichtbaar.
Daarnaast wil ik de titels blokkeren zodat deze ook altijd zichtbaar blijven.
Als ik dan het beeld splits en daarna de titels blokker springt Excel automatisch naar andere cellen en zijn mijn totalen niet zichtbaar (tenzij ik weer helemaal naar beneden scrol).
Hij blijft dus na het titel blokkeren niet op de juiste positie staan.
Weet iemand raad?
Als bijlage doe ik een voorbeeld bestand waarbij het beeld al gesplitst is en in de juiste positie is gezet. Als u nu op titel blokkeren klikt zult u zien wat ik bedoel.
Bekijk bijlage kasboektitelblok.xlsm
Is het mogelijk om het beeld te splitsen in combinatie met de titel blokkeren functie?
In mijn kasboek bestand heb ik 500 regels Aan het eind heb ik de totalen staan.
Nu wil ik mijn beeld splitsen zodat onderaan blijven altijd de totalen zichtbaar.
Daarnaast wil ik de titels blokkeren zodat deze ook altijd zichtbaar blijven.
Als ik dan het beeld splits en daarna de titels blokker springt Excel automatisch naar andere cellen en zijn mijn totalen niet zichtbaar (tenzij ik weer helemaal naar beneden scrol).
Hij blijft dus na het titel blokkeren niet op de juiste positie staan.
Weet iemand raad?
Als bijlage doe ik een voorbeeld bestand waarbij het beeld al gesplitst is en in de juiste positie is gezet. Als u nu op titel blokkeren klikt zult u zien wat ik bedoel.
Bekijk bijlage kasboektitelblok.xlsm