Beeld traag CoD2 (hapering)

Status
Niet open voor verdere reacties.

LarsRu

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2008
Hallo, sinds ik mijn pc naar de computer zaak heb gebracht (waar ze hem opnieuw hebben geinstalleerd) heb ik traag beeld/haperingen bij CoD2. Mijn fps is gewoon goed, 125 constant en mijn ping altijd rond de 40. mijn specs:

8800GTX
ASUS P5K
4gig RAM
E6850 3Ghz
Vista 64-bit

Ik speel op CoD2 met settings sync every frame off, dx 7 en veel opties uit of laag.

Afentoe lukt het wel om normaal te spelen (dit is 2x voorgekomen). Dit is dus erg vaag.

De opties op mijn graka staat sync ook uit. (alleen voordat hij opnieuw werd geinstalleerd hoefde dit niet eens dus is nie tzo van belang denk ik)

waar kan dit aan liggen?

Speel je alleen op dezelfde server en is dit op meerdere (of alle) servers zo?

op meerdere servers
P.S op dit moment speel ik in een server waar i kgeen hapering heb :S zeer vaag
*opnieuw server gejoind en ook hier geen hapering, waar kan dit aan liggen :S ?

Laatst bewerkt:
draai je andere programma's als je aan het gamen bent? Bijvoorbeeld dat hij aan het virusscannen is of een programma updaten of ben je aan het downloaden?

opgelet: ik ben erachter: xfire is het probleem, alleen hoe ka ni kspelen met xfire zonder dat cod2 trager gaat net als op me vorige pc?

dan nog een ander vraagje: sinds ik mijn pc heb teruggebracht heb ik afentoe een andere multiplayer naam die ik nie zelf instel :S ook stond er laatst keycode in use zullen ze hem daar hebben overgenomen of zal iets anders het probleem zijn? ik heb mijn twijfels

Heb je het spel gewoon gekocht in de winkel?
En speel eens zonder dat xfire aan staat. Dan moet je gewoon CoD2 opstarten naar servers dan bij de favorieten een nieuwe server toevoegen. Het IP en de poort van de server kan je natuurlijk gewoon van xfire halen.

spel is uiteraard gekocht, ik vermoed dat de keycode is overgenomen

Ik zou eerder denken aan COD2 die Vista 64Bits niet ondersteund.....
hadje daarvoor ook vista 64bits?

oke, iig to the point: hoe kan het dat xfire mijn cod2 slomer laat gaan? xfire is natuurlijk eigenlijk onmisbaar voor cod2. iemand ideetje ?

niemand? is er niet een instelling die misschien verkeerd staat ofzo?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan