Beeld uitgerekt kleurschema anders na afbreken update

Status
Niet open voor verdere reacties.

chantalv

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2011
Onlangs heb ik met mijn domme kop een update afgebroken met het uitzetten van mijn laptop (een asus) Toen ik mijn laptop weer aanzette was alles anders. De picto's vergroot, de kleuren anders beeld onscherp en het lijkt alsof het horizontaal uit elkaar is gerekt. Helaas heeft mijn man zitten prutsen waardoor ik de update niet meer ongedaan kon maken.

Geen idee hoe ik alles weer normaal terug kan zetten. Heb alles al bekeken en gedaan, scherm resolutie e.d maar beeld blijft bijzonder en heel irritant. Het lijkt alsof het ingezoomd is en geen scherpe weergave.

Wie heeft een bruikbare tip?

Welkom op Helpmij.nl.:)

Zou de videokaart driver verwijderen en opnieuw installeren.

Videokaart opnieuw installeren, geen idee hoe dit moet. Als ik de driver verwijder blijft de rest dan intact op mijn laptop? (ik ben echt een held op dit gebied)

En wat fijn dat er een forum is voor hulp!!!

groetjes
CHantal

Heb op het forum al wat informatie gevonden. Even kijken of ik daarmaa uit de voeten kan.

x

Hmmm zit ergen in dxdiag maar heb geen drivers in beeld? zoals op voorbeeld hier op forum. Kortom ik snap er helemaal niets van. Zucht.

Printdxdiag.png

heb de neiging om op 64-bits DxDiag uitvoeren te drukken. geen idee of me dit kan helpen.

help?

Zit nog steeds met het probleem. Kan iemand ondersteuning bieden? Ander printscrene nodig voor info?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan