Beeld valt uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Danny94

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2007
Ik heb net een CLub3d Geforce 6200 256mb AGP 8x gekocht.
Toen ik hem in de pc heb gedaan werkte die goed ik had direct beeld.
Ik heb ook de nieuwste drivers geïnstalleerd maar als ik nu een spel ga spelen ( Wolfenstein: ET ) dan kan ik eventjes spelen en daarna blijft ie vasthangen en start de pc opnieuw op. Met mijn oude videokaart had ik dit probleem niet.

Heb je die kaart nieuw gekocht of 2e hands?

Eerst alle drivers van je oude videokaart verwijderd?

Heeft die nieuwe kaart soms een extra stroomaansluiting op de kaart zelf die je vergeten bent aan te sluiten?

Wanneer de kaart 2e hands is, is deze passief of actief gekoeld en is de fan goed stofvrij?

Heb je die kaart nieuw gekocht of 2e hands?

Eerst alle drivers van je oude videokaart verwijderd?

Heeft die nieuwe kaart soms een extra stroomaansluiting op de kaart zelf die je vergeten bent aan te sluiten?

Wanneer de kaart 2e hands is, is deze passief of actief gekoeld en is de fan goed stofvrij?

Hij is nieuw
De oude drivers staan er niet meer op.
Zover ik weet heb ik geen extra aansluiting gezien, maar ik hoor ook geen fan draaien ( ik weet niet of ik dat wel hoor te horen ).

Is het mogelijk om via systeemherstel terug te gaan naar het punt VOOR de installatie van de nieuwste drivers.

En wanneer er een fan op de kaart zit, dan moet je die in ieder geval wel ZIEN draaien...

Is het mogelijk om via systeemherstel terug te gaan naar het punt VOOR de installatie van de nieuwste drivers.

En wanneer er een fan op de kaart zit, dan moet je die in ieder geval wel ZIEN draaien...

Ik denk dat dat wel mogelijk is maar dat werkt met tijd toch? en dan moet ik precies weten om welke tijd ik die drivers heb geïnstalleerd?

Ik zal kijken of de fan draait

Wanneer je kiest voor systeemherstel geeft Windows zelf aan wat wanneer gebeurd is!

Nou, als de kaart wel goed werkte met de oudere drivers dan ga je daar naar terug en dan kijken of het wel werkt

Nou, als de kaart wel goed werkte met de oudere drivers dan ga je daar naar terug en dan kijken of het wel werkt

Kan ik dan niet gewoon de nieuwe verwijderen? Ik weet trouwens niet of er oudere zijn dan die wat ik nu heb.

Maar je begint je verhaal met te vertellen dat de kaart direct goed werkte en dat je daarna de nieuwste drivers hebt geinstalleerd:o

Maar je begint je verhaal met te vertellen dat de kaart direct goed werkte en dat je daarna de nieuwste drivers hebt geinstalleerd:o

Lol dat klopt. Hij werkt gewoon op het bureablad en zo. Ik heb de drivers van de cd geïnstalleerd en ik ben er van uitgegaan dat dat de nieuwste waren ( als er ook nog oude zijn ). Maar zeker ben ik er niet van

Ik heb je toch de link gegeven:D :D :D

O haha dat had ik niet gezien. Mijn oude kaart was een Radeon 9250 128 mb PCI.
Hij was goed genoeg om Wolfenstein ET te spelen maar wel met lage fps en gaf vaak problemen ik kon GTA SA niet spelen nu wel met deze maar na een tijd gebeurt er hetzelfde als bij W:ET de pc start zich opnieuw op

En hoe heb je die oude Ati drivers verwijderd??

Toen ik dat via Configuratie scherm probeerde stond er dat ik ze alleen kon verwijderen als Die ati kaart erin zat maar ik had er geen zin in om die kast weer opentemaken en die oude kaart erin te doe. dus heb ik gewoon die map van ATI verwijderd waar alles instond, en nu staat die ATI driver ook niet meer in de software lijst

En dat betekent dus dat die oude drivers NIET goed verwijderd zijn. Alleen een mapje deleten is dan de oplossing niet.

Al met al je heb dus gewoon de oude kaart verwijderd, daarna direct de nieuwe geplaatst en pas toen geprobeerd de oude Ati drivers te verwijderen??
Ja, zo werkt het inderdaad niet.

Probeer hiermee de oude Ati drivers te verwijderen:

http://www.softpedia.com/get/Security/Secure-cleaning/Driver-Cleaner.shtml

En dat betekent dus dat die oude drivers NIET goed verwijderd zijn. Alleen een mapje deleten is dan de oplossing niet.

Al met al je heb dus gewoon de oude kaart verwijderd, daarna direct de nieuwe geplaatst en pas toen geprobeerd de oude Ati drivers te verwijderen??
Ja, zo werkt het inderdaad niet.

Probeer hiermee de oude Ati drivers te verwijderen:

http://www.softpedia.com/get/Security/Secure-cleaning/Driver-Cleaner.shtml

Ok, ik heb nu die nieuwste Nvidia driver.. Toen ging ik gta spelen en dacht ik dat het probleem was verholpen maar na 1 uur spelen gebeurde die fout weer. Ik kan de Cleaner niet installeren want het kost geld..Maar ik heb een soort gelijk programma gevonden en daarmee alles van ATI eraf gegooid, je had gelijk hij heeft een hoop dingen verwijderd waarvan ik niet wist dat ze er nog waren :P. Nu maar hopen dat ie goed werkt.

Nee nog steeds na een paar minuten spelen start de pc opnieuw op :confused: ik word er gek van ik snap echt niet waarom hij het niet gewoon doet. :(

Laatst bewerkt:
Hoi !

Rechtsklikken op: Deze Computer - eigenschappen - geavanceerd - opstart en herstelinstellingen.

Vinkje weghalen voor: automatisch opnieuw opstarten.

Als je PC nu vastloopt krijg je een blauw scherm met een foutmelding.

Schrijf die even over en post die hier.

Dan kunnen we gericht advies geven.

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan