Beeld Valt weg.

Status
Niet open voor verdere reacties.

IceRiccy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 jun 2006
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn beeld. Tijdens het gebruiken van de pc kan het beeld gewoon zwart worden. Dit is in zowel desktop als tijdens een spel. De pc loopt niet vast. Dit gebeurt totaal random. soms niet, soms wel. meestal na 30 - 60 minuten gebruik.

het aan en uitdoen van het beeldschem, of los koppelen van de kabels kan het beeld soms terug brengen. Meestal komt het ongeveer 3 a 4 seconden terug voordat het weer zwart. In de meerdere tijd moet ik dit process ongeveer 7-10 keer herhalen voordat ik weer beeld heb.

Enig idee?

Mijn videokaart is trouwens een ati radeon 9600 Pro 256 mb.

Riccy

Is die actief gekoeld?. Zoja, werkt de cooler nog goed? Mss wordt die overhit, of detecteert hij toerental niet (meer) en springt hij in veiligheid.

Mja de cooler op de kaart werkt nog perfect. Kheb dit probleem zelf nooit eerder gehad en ik ken al heel wat pc defecten.

Ik denk eventueel aan een slechte monitor. Heb dit ook al meerdere keren gezien.

ik heb een AOC TFT LM729 beeldschermpje. Deze heeft altijd goed gewerkt tot op heden. De videokaart lijkt me anders ook nog steeds in goede staat. vooral omdat die nog niet eens 2 jaar geleden gekocht is.

Ik heb AOC al een mailtje gestuurd voor hulp. Ik weet helaas dat er geen Garantie meer op zit, dus dat is wel pech hebben als die wel stuk is.

Indien je aan een andere monitor kunt komen, deze gebruiken om het eventueel uit te sluiten dat het aan de monitor ligt, of juist niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan