beeld van pc naar tv(lcd)

Status
Niet open voor verdere reacties.

patricknl

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2007
wie kan mij helpen

ik heb mijn pc aangesloten op mijn tv een samsung lcd tv
maar nu moet het beeld opgeschoven worden want ik mis een tien cm
aan beeld dit werk zeer vervelen
zo kan ik niet zien hoe laat het is en wie zich aanmeld op msn
alvast bedankt voor jullie hulp
groetjes patrick

Hoi,

Je kunt de scherm instelling van je tv wijzigen:
16:9 of 4:3

Even zoeken via het instellingen menu van je tv. (of de gebruiksaanwijzing natuurlijk :p)

Hoi,

Je kunt de scherm instelling van je tv wijzigen:
16:9 of 4:3

Even zoeken via het instellingen menu van je tv. (of de gebruiksaanwijzing natuurlijk :p)

bedankt voor je reactie
ik heb mijn tv al op 16:9 staan en op 4:3 word het alleen maar kleiner
mijn beeld moet gewoon worden opgeschoven
want als ik mijn pc opstart komt het scherm van windows xp wel goed tevoorschijn

Rechtsklikken op het beeldscherm
In snelmenu kiezen voor 'Eigenschappen'; tabblad Instellingen en hier kiezen voor een andere resolutie.

Rechtsklikken op het beeldscherm
In snelmenu kiezen voor 'Eigenschappen'; tabblad Instellingen en hier kiezen voor een andere resolutie.

als ik een andere resolutie doe geeft de tv aan dat het niet word ondersteund

Hoi,

Ja, was een gokje, doet ie bij mij ook.
Werk je onder Vista en heb je alleen je tv ipv je monitor of beide aangesloten (bijv. VGA en DVI)?

Oeit .... nu ben ik een beetje uitgeput wat de mogelijke oplossingen zouden kunnen zijn .... :confused:

Indien je die op dualview zet kun je wel de beeldschemresolutie aanpassen, maar dat lost het probleem niet op, als ik het goed had begrepen?

Ook kun je appart ervan de frequentie veranderen in Schermresoluties & Vernieuwingsfrequenties, moet je wel eerst die TV selecteren, misschien daar een andere frequentie?

Je kunt dat beeld idd niet opschuiven, helaas.

Indien je die op dualview zet kun je wel de beeldschemresolutie aanpassen, maar dat lost het probleem niet op, als ik het goed had begrepen?

Ook kun je appart ervan de frequentie veranderen in Schermresoluties & Vernieuwingsfrequenties, moet je wel eerst die TV selecteren, misschien daar een andere frequentie?

Je kunt dat beeld idd niet opschuiven, helaas.

hoe moet ik mijn tv selecteren dan want dat kan ik zo niet vinden

Bij beeldschermeigenschappen, instellingen, geavanceerd en het GeForce tabblad, dan TV selecteren, apparaatinstellingen, resolutie wijzigen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan