Beeld verschuiven

Status
Niet open voor verdere reacties.

rasger

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2010
Beste mede-helpmijers, daar ben ik weer met het volgende probleem.... Tis ook altijd wat met mij :D

Eerst ff: ik weet niet zeker of mijn vraag in de goede selectie staat? Indien niet kan iemand hem dan verplaatsen?

Nu mijn probleem:

In een ander topic http://www.helpmij.nl/forum/showthr...trent-tweede-videokaart?p=5287713#post5287713 is het mij met hulp van Modag gelukt om een videokaart te installeren en mijn tv als tweede scherm te gebruiken. Geweldig beeld, goed geluid.
Nu wou ik via XBMC een film kijken maar nu staat de film te laag. Ik bedoel, boven en onder de film Horen zwarte balken, deze horen boven en onder even breed te zijn. Bij mij is het zo dat er boven een heel brede balk is, en onder geen balk, ook de ondertiteling word nu weergegeven buiten het zichtveld van de TV.
Vantevoren met 1 beeldscherm had ik dat probleem niet, hoe kan ik het beeld weer omhoogschuiven, zeg maar...

Ik hoop dat ik ook met dit probleem geholpen kan worden, zou tof zijn!

B.V.D. Groet Ger

Edit: het gewone windowsscherm staat wel goed in beeld, dus instellingen op de tv/monitor veranderen heeft geen zin, als ik het daar zou veranderen zodat het beter word dan staat Windows dus weer verkeerd (beetje omslachtig omschreven, hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel)

Laatst bewerkt:
Ik kan er kort over zijn: pak de afstandsbediening van je TV en druk de pagina-size knop in en doorloop de 4 a 5 mogelijkheden totdat het beeld op je TV is zoals je het wenst.

Wat je argument betreft dat dan het beeld op de computer niet goed is: da's niet juist. Dat blijft zoals het is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan