beeld werkt niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

sandernaus

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2008
Berichten
17
ik heb hier een pc met windows xp
en als ik xp opstart is het beeld heel vaag
herstel partitie of eerst formateren en dan herstellen helpt niet
met een windows live cd heb ik wel normaal beeld en op een andere monitor is precies hetzelfde hoe kan ik dit oplossen?:confused:
 
probeer eens de drivers van je video kaart opnieuw te installeren.
 
hoe wil ik dit doen als ik niet in windows kom
als ik opnieuw installeer krijg je zon wizard van tijd instellen internetverbinding endergelijke en daar is al raar beeld
en in veilige modus heb ik ook raar beeld
 
hoe wil ik dit doen als ik niet in windows kom
als ik opnieuw installeer krijg je zon wizard van tijd instellen internetverbinding endergelijke en daar is al raar beeld
en in veilige modus heb ik ook raar beeld


In veilige modus met netwerkmogelijkheden zou je wel je drivers kunnen updaten als het goed is:rolleyes:
 
maar ik zie niks in veilige modus dat is hetzelfde beeld je kan helemaal niks lezen
ik zal zometeen een foto erop zetten
 
DSC00028.jpg

DSC00027.jpg

DSC31.jpg

DSC30.jpg


foto's van de windows wizzard als xp opnieuw geinstaleerd is
 
ja het scherm van de bios is wel goed beeld en daar kan ik ook gewoon in alleen zou ik niet weten waar ik dan moet kijken
 
ja het scherm van de bios is wel goed beeld en daar kan ik ook gewoon in alleen zou ik niet weten waar ik dan moet kijken

Ik denk dat het scherm zelf schade heeft opgelopen....ik heb ook een keer ongeveer zoiets gehad....heb je geen ander beeldscherm bij de hand?
 
Hoi !

Grafische kaart of beeldscherm corrupt.

Greetz,

Harry.
 
heb je de beschikking over een andere videokaart?
zet die er anders eens in en kijk of dan het beeld hetzelfde is!
 
hoeso zou het dan opgelost kunnen zijn
want ik heb een windows xp die je van cd kan starten en die heeft wel normaal beeld
 
hoeso zou het dan opgelost kunnen zijn
want ik heb een windows xp die je van cd kan starten en die heeft wel normaal beeld

Het is een beetje moeilijk om via deze weg door je Bios te bladeren maar aangezien het beeldscherm de oorzaak niet is denk ik dat het probleem zich in de bios bevindt. Wat het precies is kan ik je zo nog niet vertellen. De oorzaak kan ook liggen aan beschadigde hardware
 
wat zou ik er dan aan kunnen doen?
of welke hardware zou de oorzaak kunnen zijn?
 
is er niemand die een antwoord heeft?:confused:

Meschien dat er een onboard chipje voor de grafische instellingen zit. (of dat je die nu gebruikt).

stroom van je computer af --> achterkant even aanraken i.v.m. statisch elektrischiteit -> kast open draaien -> videokaart eruit halen -> kast dicht -> stroom erop -> computer aan

En kijk dan eens of je ander beeld hebt. Zie je je videokaart niet? Dan heb je een onboard chipje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan