Of het nu een tft of een lcd scherm is verandert niets aan de zaak.
Wanneer ik een dialoogvenster open en ik versleep het van links naar rechts of omgekeerd of van boven naar beneden of ik maak een draaibeweging,wordt het dialoogvenster wel verplaatst naar waar ik wil maar je ziet duidelijk de andere frames van de dialoogvensters tot op de plaats waar ze dan in het niets verdwijnen.
Het is best voor te stellen als:men opent verschillende programma's die men dan trapsgewijze op het bureaublad zet.
Maar in dit geval is het een dialoogvenster dat zich vele malen reproduceert.
Bij de iconen op het bureaublad heb ik dit niet.
Klik ik op het bureaublad Configuratiescherm aan en draai ermee rond dan is het fout.
Zit ik in het configuratiescherm en kies bvb windows firewall,heb ik het ook niet.
Het is precies of er moet al een applicatie geopend zijn waarop de dialoogvensters normaal kunnen werken.
Bijzonderheden
lug en play-monitor op ATi Radeon 2100
Eigenschappen voor ATI
pi-instelling groot(120 dpi)
Adapter:Geheugengrootte 700 MB
Vernieuwingsfrequentie:75 Herz
Hardwareversnelling:maximaal en gecombineerd schrijven inschakelen.
O.S. Windows XPpro Service Pack 3
ATI Controlecenter
PC:AMD Athlon 64x2 dual
Coreprocessor 5200+
Kloksnelheid 2.70 GHz, 1,87 GB
Wanneer ik een dialoogvenster open en ik versleep het van links naar rechts of omgekeerd of van boven naar beneden of ik maak een draaibeweging,wordt het dialoogvenster wel verplaatst naar waar ik wil maar je ziet duidelijk de andere frames van de dialoogvensters tot op de plaats waar ze dan in het niets verdwijnen.
Het is best voor te stellen als:men opent verschillende programma's die men dan trapsgewijze op het bureaublad zet.
Maar in dit geval is het een dialoogvenster dat zich vele malen reproduceert.
Bij de iconen op het bureaublad heb ik dit niet.
Klik ik op het bureaublad Configuratiescherm aan en draai ermee rond dan is het fout.
Zit ik in het configuratiescherm en kies bvb windows firewall,heb ik het ook niet.
Het is precies of er moet al een applicatie geopend zijn waarop de dialoogvensters normaal kunnen werken.
Bijzonderheden

Eigenschappen voor ATI

Adapter:Geheugengrootte 700 MB
Vernieuwingsfrequentie:75 Herz
Hardwareversnelling:maximaal en gecombineerd schrijven inschakelen.
O.S. Windows XPpro Service Pack 3
ATI Controlecenter
PC:AMD Athlon 64x2 dual
Coreprocessor 5200+
Kloksnelheid 2.70 GHz, 1,87 GB