Beeld wordt achtervolgd

Status
Niet open voor verdere reacties.

oscarthys

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2004
Of het nu een tft of een lcd scherm is verandert niets aan de zaak.
Wanneer ik een dialoogvenster open en ik versleep het van links naar rechts of omgekeerd of van boven naar beneden of ik maak een draaibeweging,wordt het dialoogvenster wel verplaatst naar waar ik wil maar je ziet duidelijk de andere frames van de dialoogvensters tot op de plaats waar ze dan in het niets verdwijnen.
Het is best voor te stellen als:men opent verschillende programma's die men dan trapsgewijze op het bureaublad zet.
Maar in dit geval is het een dialoogvenster dat zich vele malen reproduceert.
Bij de iconen op het bureaublad heb ik dit niet.
Klik ik op het bureaublad Configuratiescherm aan en draai ermee rond dan is het fout.
Zit ik in het configuratiescherm en kies bvb windows firewall,heb ik het ook niet.
Het is precies of er moet al een applicatie geopend zijn waarop de dialoogvensters normaal kunnen werken.
Bijzonderheden:Plug en play-monitor op ATi Radeon 2100
Eigenschappen voor ATI:Dpi-instelling groot(120 dpi)
Adapter:Geheugengrootte 700 MB
Vernieuwingsfrequentie:75 Herz
Hardwareversnelling:maximaal en gecombineerd schrijven inschakelen.
O.S. Windows XPpro Service Pack 3
ATI Controlecenter
PC:AMD Athlon 64x2 dual
Coreprocessor 5200+
Kloksnelheid 2.70 GHz, 1,87 GB

Er was een foto als bureaublad ingesteld,heb nu die foto verwijdert en ipv 1verplaatsing gevolgd door 20 frames is het nu 1verplaatsing gevolgd door 2 a 3 frames.
Wil ik echter eigenschappen voor beeldscherm en daar een achtergrond instellen begint het opnieuw,4a 5 frames(vensters).
Bijgevolg stel ik het bureaublad in met geen achtergrond en ben verplicht tevreden met 2a3 vensters die vertraging van beeld hebben.
Welke Supercrack kan mij helpen

Als antwoord op de mail:deze vraag is NIET opgelost;ik heb hier nog geen enkele reactie opgekregen:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan