Beeld wordt blanco

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdejong

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2004
Berichten
9
Wanneer ik een map wil openen op het bureaublad dan verdwijnen alle pictogrammen een paar seconden en komen daarna weer terug. De snelkoppeling naar IE werkt ook al niet meer, evenals openen van het configuratiescherm etc. etc. De enige manier om te browsen is nu via Outlook!
Ik heb een herstelpunt teruggezet....geen effect. Virusscanner gedraaid.....geen effect.
Rarararararara............kan iemand mij helpen??????:thumb:
 
Heb ik gedaan! Bedankt voor de tip maar nog steeds hetzelfde probleem.
 
heb ik ook gedaan met nog steeds hetzelfde probleem.
heb zopas vernomen van nog iemand die hetzelfde heeft

is hier een oplossing voor???
 
Eens proberen met ad-ware is mij aangeraden.
is waarschijnlijk een of andere spyware die dit alles tegenhoud
 
Spyware gecontroleerd. Virussen gecontroleerd en verwijderd. Er zaten er nl. een paar!!. Problemen blijven.......Wanneer ik een map wil openen via het bureaublad gaat het beeld even knipperen, alle pictogrammen verdwijnen en verschijen daarna weer. Bij aanklikken van internet explorer en het configuratiescherm gebeurd hetzelfde. Wat me ook opvalt is dat de landinstellingen van het toetsenbord steeds vernaderd van VS naar NL. Wanneer ik dan VS aanklik veranderd hij vanzelf weer naar NL...........Ik kan nu wel gewoon browsen via Netscape. Help!!!!
 
1 virus was zoiets als W32.HLLW.Gaobot.gen ofzoiets. De andere kan ik me niet meer herinneren. Bedankt voor de tip. Ik ga de scan even proberen.
 
Heb met je virusscanner opnieuw gezocht naar virussen. Er werd een worm_agobot.hx gevonden en verwijderd. Wat me nog meer is opgevallen is dat mijn virusprogramma aangeeft dat er bepaalde i/o errors zijn. Tevens, en dat heb ik al een hele tijd, geeft zone alarm en/of adaware (bij het opsatrten van de programma's) het volgende aan: er bevindt zich geen schijf in het station. Plaats een geschikt medium in station \Device\Harddisk3\DR12. Graag je hulp.:confused:
 
Programma's verwijderen en daarna weer installeren heb ik al gedaan. Bericht blijft terugkomen...............en ja...ik heb een (aantal) cardreader(s).:confused:
 
He, he..............eindelijk gelukt om alles weer prima te laten functoneren. Heb nog wat kleine dingetjes gedaan maar vooral (en ik denk dat het hem daarin zat) heb ik de niewe Direct X geinstalleerd. En voila.......hij doet het weer. Bedankt voor de hulp.:) :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan