Beeld wordt niet opgebouwd

• Onderwerp starter Onderwerp starter jjw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jjw

Meubilair
Lid geworden
19 jul 2002
Het beeld vande IE 6 versie wordt regelmatig niet opgebouwd.

of dit nou komt door mijn virus scanner die ook scant op site traps en html codes leest voordat hij ze door laat.

Vreem maar toch waar.

zie bijlage.

Heeft iemand enig idee.

grtjs jjw

Als je de virusscan. uit zet heb je dan geen problemen meer, en heb je nog wat meer informatie.

Nou.....

Nou eigenlijk probeerde ik het al zonder die scanner.

Niet dat dat echt helpt.

Ik ben helemaal virus en ellende vrijj daar deze pc net een 3 dagen draait.
Dus daar zal het niet aan leggen, ik draai met een Win2000pro pakket en de SP1 en SP2 zijn geinstaleerd.

Ik weet dat SP4 er ook is maar ik had voorheen nogal veel problemen met SP4, daar was ooit een virus in gekropen op een of andere manier.

Ik draai nu toch met veel plezier met de eerste 2 service pakcs, niet dat ik denk dat het daar aan ligt.

grtjs

Een soortgelijk probleem heb ik ook. Bij mij is het begonnen nadat ik de recente "essentiele" upodates van W XP geïnstalleerd had.
Zonder virusscanner heb ik het probleem niet.

Beeld

Ik zal het toch nog eens proberen zonder internet security in zijn geheel.

Niet aankloppen opdat moment hoor, straks zie ik jullie allemaal tegelijk op mijn beeldscherm.

grtjs jjw

Voorbeeld.

Ik heb nog zo'n prachtig voorbeeld, het begint erop te lijken dat ik het eigenlijk alleen maar op deze site heb.

Zeer vreemd.

De indicator zegt toch echt dat de pagina gereed is en naar 2 minuten wachten????

grtjs jjw

Affijn

Probleem blijft maar we drukken gewoon wat vaker op de refresh knop, helemaal niet irritant.

Maakt niet uit, mischien dat iemand een oplossing had voor dit grapje.

Toch bebankt allemaal voor het meedenken.

grtjs jjw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan