beeld wordt zwart bij combat arms

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartschenk

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2011
Hallo allemaal,

Ik speel een tijdje combat arms alleen het probleem is dat het beeld zwart wordt als iemand een flammewerper gebruikt of als er van dat paarse gas is.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Groeten Bart

De binnenkant van de monitor die waarschijnlijk zwart blakert door die vlammerwerper:p??
Grapje....

Misschien omdat op dat moment erg veel van de videokaart gevraagd word, en het niet trekt, teveel pixeltjes die gerendeerd moeten worden?
Welke video kaart heb je ?

Hallo allemaal,

Ik heb een Nvidea geforce 540M 2 GB grafisch geheugen.

Groeten Bart

misschien is er een combat arms forum waar je deze vraag zeker beantwoord krijgt dan.
kan zijn dat je wat aan je instellingen van je Graphics moet veranderen. t zal niet je
kaart zijn want die moet voeldende krachte hebben. waarschijnlijk iets van te hoge graphic
settings maar dit is maar een gok. even een speciale forum opzoeken van deze game zelf,
daar zitten lieden die deze game van binnen en buiten kennen en hebben zeker eerder met
dit probleem van doen gehad. waarschijnlijk heeft iemand anders de vraag zelfs al wel eens
gesteld daar en hoe je dus enkel voor het antwoord te zoeken.

succes,
Leon

Ik heb dit fenomeen ondertussen ook 2 keer gehad maar niet terwijl er iets van rook/vuur/gas was. Gewoon heel even geduld hebben
dan komt het beeld weer terug, althans bij mij toch

En met deze toevoeging van DonWoozy gaat er nu een slotje op dit topic. Deze is immers van April en dus niet actueel meer.

Uit de huisregels:
•Reacties op topics ouder dan drie maanden worden niet op prijs gesteld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan