Beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeevje2

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2009
Hallo,

Hoe doe ik dat ik mijn beeld niet kan vergroten? Dus via de zijkanten niet enzo. Want mijn programma heeft klein beeld.

Thanks

hoi jeevje2,

De meeste formopties kun je direct in je formproperties window aanpasen.

Als je zoekt op de propertie die je wil veranderen, in dit geval de rand van je form,
Kom je vanzelf je gewenste eigenschap tegen.

grtz beest

Ik bedoel dat je het niet via de randen kan vergroten, niet de form style :p

Je bedoelt toch de gebruiker het form niet groter of kleiner kan maken als hij met zijn muis op de rand van het form staat ?

Je hebt veschillende keuzes,
De keuze die jij in dit geval niet wilt is Sizable.
De andere kun je dus selecteren. :D

Bedankt, en nu heb ik nog een vraagje.

Als ik mijn programma wil minimaliseren, wil ik dat hij inplaats van beneden op de taakbalk minimaliseert, dat hij rechtsonder minimaliseert. Dus waar je uTorrent, Skype, Internet Verbinding, Geluid ect hebt. Hoe moet dat?

Thanks

Is er nog iemand bereid mij te helpen met mijn laatste probleem?

@Jeevje2 Ik ben eens door diversen topics, door jou gestart, aan het lopen. Hierbij vallen mij een aantal zaken op;
1. Je reactie als men niet snel genoeg antwoord
2. Je reactie als mensen niet direct begrijpen wat je bedoeld. Hetgeen weer niet vreemd is want je vraagstelling rammelt aan alle kanten.
3. Wanneer helpers je antwoord geven heb je niet het fatsoen om daar op te reageren middels een bedankje. Sterker je reageert helemaal niet meer.

Mijn advies aan jou is om met bovenstaande adviezen snel iets te doen.

Het is mooi geweest, we gaan hier niet verder discussiëren. Wil je dat wel dan kan dat via PB.

Zoals gezegd.
Mijn advies aan jou is om met bovenstaande adviezen snel iets te doen.

dat heb ik ook al gedaan..maar ik wil nu nog alleenmaar van dit weten. Maar laat ook maar, ik weet het al :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan