beelddscherm valt uit bij GRID

Status
Niet open voor verdere reacties.
XD

ik heb laatst een nieuwe gefoce 8500 gehaald voor mijn dualcore pc
ik hoop maar dat ik daar ook GTA4 op kan draaien , die komt 21november uit voor XP en Vista
ik blijf tog lekker op XP Professional SP3 draaien XD
en als GTA4 niet werkt kan ik weer een nieuwe vid. kaart kopen :(

ghehehe.. ik hoop dat ik het met een 8400gs kan doen :D
 
hoihoi, ik weet mischien waaraan het kan liggen
ik heb ook ongeveer zo'n probleem met grid,
voor zo ver ik hier kon lezen moet je inderdaad eens je driver updaten
maar, ook moet je ALLES uitzetten waarmee je bezig bent.
dus bvb: msn, download programma's zoals bearshare en limewire als je die hebt, download programma's voor torrent's als je die hebt, en zet verder ALLES uit wat maar uit kan,
start nu grid op en zet ALLES op de laagste kwaliteit,
bij mij was het probleem toen opgelost
of mischien (dit kan een beetje gek klinken)
haal eens de zei kanten van je pc af, zodat je pc meer koeling krijgt
ik merk dat ook dit problemen met grid oplost ;)

hopelijk werkte een van mijn tips ;)



gr, vincent

de zijkanten van mijn laptop losdraaien zal idd niet lukken :D maar op de laagste graphics spelen had ik al gedaan, maar dat trekt op nx... maar het moet op goede graphics ook lukken, want in het begin (voor de update) lukte het wel.
Ik heb alles van GRID al eens verwijderd, zelfs de reg. sleutels enzo, maar toch werkt het nog niet. spijtig dat ik geen andere videokaart in mijn laptop kan steken...
toch bedankt vinny :)
 
de zijkanten van mijn laptop losdraaien zal idd niet lukken :D maar op de laagste graphics spelen had ik al gedaan, maar dat trekt op nx... maar het moet op goede graphics ook lukken, want in het begin (voor de update) lukte het wel.
Ik heb alles van GRID al eens verwijderd, zelfs de reg. sleutels enzo, maar toch werkt het nog niet. spijtig dat ik geen andere videokaart in mijn laptop kan steken...
toch bedankt vinny :)

Ja maar voor je update's is je laptop op z'n snelst, Na de automatische updates (direct de 1e ..) is je laptop al stukke trager.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan