Beeldformaat HDMI pc>tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheTom

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 jun 2012
Hallo, ik had een vraagje over mijn computer / televisie. Ik kijk regelmatig films via mijn laptop die ik dan aansluit aan de televisie. Meestal weergeeft hij in het begin altijd gewoon fullscreen maar na een minuut of 5 wordt het beeld een paar seconden zwart en is het formaat opeens verandert, veel breder en dikke zwarte randen aan de boven en onderkant zegmaar. Hij weergeeft nog wel steeds het hele scherm alleen dan gebruikt hij niet het hele televisiescherm. Iemand antwoord?
Alvast bedankt,
Tom.

Het zou kunnen dat de resolutie veranderd; dan moet je even naar het bureaublad gaan --> rechtsklik --> schermresolutie (eigenschappen in XP). En dan de hoogst mogelijke resolutie. Dit moet nadat de resolutie veranderd is.
Het zou ook kunnen dat de tv iets raars doet; dan moet je even op een knopje drukken op de afstandsbediening; ik weet niet hoe dat eruit ziet bij jou, maar bij Sony zit het knopje helemaal bovenin. Die veranderd dan het beeldformaat.

Ikzelf ondervind dit probleem als ik mijn laptop en de tv laat klonen, probeer eens alleen op de tv weer te geven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan