beeldkaart laptop sony deffect?

Status
Niet open voor verdere reacties.

wimdb

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2010
hallo,

op mijn laptop sony vaio model VGN-215M heb ik op mijn scherm roze gespikkelde vertikale strepen. Het beeld verkleurd naar roze/groen en staat vol stippen. Weet er iemand wat dit kan zijn?
Als ik hem aansluit op een externe monitor heb ik hetzelfde beeld.
volgens de gegevens die ik heb teruggevonden zou het gaan om een beeldkaart
ATI mobility Radeon 9200 - 64MB VRAM. Weet iemand wat dit probleem zou zijn, en of dit op te lossen is?

mvg

Wim

Laatst bewerkt:
Je kunt nog proberen je driver te herinstalleren, maar ik gok inderdaad dat het je videokaart is die aan zijn einde komt helaas. Veel kan je daar neit aan doen gok ik :(.

Hoi,

Uiteindelijk is elk probleem op te lossen.
Zoals je het beschijft, lijkt het inderdaad een defecte grafische kaart te zijn.
Of deze los te vervangen zijn is de vraag, soms vormen ze een onderdeel van het moederbord in een laptop.
Het lijkt me de meest korte weg, om hierover informatie in te winnen bij Sony zelf.
Overigens is het typenummer van je laptop niet volledig, Achter VGN- en voor 125 horen nog één of twee letters.

Hoi,

Uiteindelijk is elk probleem op te lossen.
Zoals je het beschijft, lijkt het inderdaad een defecte grafische kaart te zijn.
Of deze los te vervangen zijn is de vraag, soms vormen ze een onderdeel van het moederbord in een laptop.
Het lijkt me de meest korte weg, om hierover informatie in te winnen bij Sony zelf.
Overigens is het typenummer van je laptop niet volledig, Achter VGN- en voor 125 horen nog één of twee letters.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan