Beeldkwaliteit heel slecht na formateren pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Edith1

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2003
Hallo allemaal
Gisteren heb ik mijn pc waarop xp pro opstond geformateerd en vervolgens 98se er weer op terug gezet
Sindsdien heb ik een hele slechte kleurenweergave

Ik ben via configuratiescherm naar beeldscherm gegaan en heb daar geprobeerd om de beeldkwaliteit te veranderen.
Het pijltje van beeldresolutie staat uiterst links (op laag dus) en ik krijg hem ook niet naar rechts verschoven
Wie heeft al eerder met dit probleem te maken gehad en wie weet wat ik kan doen om weer een mooi beeld te kunnen krijgen.

vriendelijk groet Edith

Je moet nog de driver installeren van je videokaart. Weet je wat voor videokaart je hebt?

Je moet de drivers van je videokaart installeren. Hiervoor moet je wel weten welke videokaart er in zit.

Bij simpele zielen kan dit ook:

wel driver geinstalleerd, pijltje van Instellingen toch niet naar rechts te krijgen -- MAAR had vergeten in het drop-down menu links ervan de correcte kleurstelling te selecteren.
Toen ik dat wel deed kwam de schuif beweging. Weet niet zeker of dat wel of niet na herstart was.
jantien

De kleuren instelling staat goed, maar evengoed is het pijltje niet te bewegen

Ik weet niet welke videokaart ik precies heb want die zit in het mortherbord vast. Ik heb geen losse videokaart

Groetjes Edith

ps
ik zie wel onder het koje adapter staan:
Standaard PCI grafische adaptor (VGA)

Dat is de standaard driver die gebruikt wordt als Windows geen geschikte drivers vindt.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan