Beeldprobleem met the godfather game (windows xp)

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeroen123

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2006
Berichten
19
Hallo,

Ik heb net the godfather game gekocht. Maar nu ik het spel wil gaan spellen valt er een gedeelte van het beeld weg. Wat moet ik doen? windows xp
 
Misschien mag ik aansluiten bij Jeroen...!?
Ik heb het spel geinstalleerd en kan het dan 1x spelen.
Als ik het spel afsluit en bijv. 1/2 uur later weer wil spelen
komt er ook een raar beeld of helemaal geen beeld (zwart)
en taakbeheer geeft dan aan dat hij niet meer reageert !:shocked:

Het enige wat dan nog helpt is het spel un-installen en opnieuw
installeren, maar dan begint het probleem weer van voor af aan.

Wie het weet mag het zegguh :)
 
@ Jeroen: heb je alle drivers van je videokaart geupdate?

@ Remy: Hetzelfde eigenlijks:p ook al een gecontroleerd op spyware virussen of fouten?

:thumb:
 
Zorg er wel eerst voor dat je de vorige drivers verwijdert via configuratiescherm,software.
Indien je niet weet welke 3d-kaart je hebt typ dan bij uitvoeren dxdiag druk op enter ga naar het tabblad beeldscherm en vertel mij wat er staat onder naam bij apparaat. Zijn alle direct x functies ingeschakeld? Doe ook de directdraw en direct3d tests. De kans is wel heel groot dat het na een driverupdate opgelost is. Ga anders ook hier eens kijken : http://support.ea.com/cgi-bin/ea.cf...nNlYXJjaF9ubCZwX3BhZ2U9MQ**&p_li=&p_topview=1
 
Dude..Dennis zei:
@ Jeroen: heb je alle drivers van je videokaart geupdate?

@ Remy: Hetzelfde eigenlijks:p ook al een gecontroleerd op spyware virussen of fouten?

:thumb:


Het spel doet het verders perfect, heb de nieuwste drivers.... maar helaas nog het
probleem...:(
 
God father

Ik heb de resolutie gewijzigd in 800x600.
en toen werkte het spel.
Groetjes Jeroen
 
@Remy : Heb je al geprobeerd wat ik in mijn vorige post heb geschreven? Bekijk ook de site eens je kan ook zelf je vraag stellen daar. Dan moet je even een account aanmaken.
 
Schijnbaar iets met mijn Direct X versie....(was al 9.0c) maar via dxdiag een aantal tests
laten uitvoeren en nu werkt hij wel weer goed... :thumb: :thumb:

Hoe het kan ....?? Snap er zelf ook geen jota van, maar ik kan weer lekker vlammen !!! :cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan