Beeldresolutie 1280x1024 niet mogelijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jakob1997

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2015
Berichten
27
Een tijdje geleden heb ik op mijn laptop (Dell Vostro) mijn Windows opnieuw geïnstalleerd.
Na de installatie waren er verschillende updates beschikbaar. Waarvan ze nog niet allemaal gelukt zijn...

Ook vond ik de resolutie maar wat raar van mijn scherm, ik dacht dat het misschien kon liggen aan de niet geïnstalleerde updates? Maar ik werk dus voorlopig op een resolutie van 1024x768.

Misschien kunnen jullie me helpen met de resolutie terug normaal te krijgen?
Weet er misschien ook iemand waarom ik deze update niet kan installeren? "KB2980245: Update voor Windows 7 voor x64-systemen " (Downloadgrootte: 6,6 MB)

Wanneer ik hem uitvoer verschijnt er het volgende: "Fout, Code 8024200D"

Alvast bedankt! :thumb:
 
Heb je de videokaart drivers voor deze laptop geïnstalleerd?

Geef ook eens het typenr. van deze laptop, dan kunnen we beter helpen.
 
Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Neem aan dat je van het notebook ook moederbord en videochip drivers hebt geinstalleerd?
 
Heb je de videokaart drivers voor deze laptop geïnstalleerd?

Geef ook eens het typenr. van deze laptop, dan kunnen we beter helpen.

Dell vostro 3700 om specifieker te zijn.
Ook de drivers heb ik nog niet geïnstalleerd denk ik.

Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Neem aan dat je van het notebook ook moederbord en videochip drivers hebt geinstalleerd?

Bij iedere driver booster vroegen ze maandelijkse/jaarlijkse kosten ..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Heb je toch geen driverbooster voor nodig op de site van je merk notebook en daar op type zoeken zal je vast de benodigde drivers kunnen vinden of geef merk en type kijken we even mee.

Ps je twee berichten even samengevoegd

Nogmaals edit kijk eens hier daar staan de drivers voor de vostro
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Heb je toch geen driverbooster voor nodig op de site van je merk notebook en daar op type zoeken zal je vast de benodigde drivers kunnen vinden of geef merk en type kijken we even mee.

Ps je twee berichten even samengevoeg


Volgens mij is dit mijn videokaart, aangezien ik hem niet te zien kreeg via DXDIAG weet ik het niet zeker.
"nVidia Geforce GT 330M-Switchable, v.189.99, A02"

Ik heb dan mijn drivers nagekeken. Er zijn er 8 met een probleem.
Deze kan ik pas downloaden als ik een licentiecode heb...
 
Hoi,

Bedoel je die op de dell site 8 stuks probleem of de windows update ?
 
Hoi,

Ik heb in twee berichten de link van de download van dell gegeven doe daar nu eens om te beginnen de chipset driver en dan de videokaart driver downloaden en installeren.
 
Ik ben niet zo handig met computers..
Maar dus gewoon de "files" downloaden? :(
 
Hoi,

Ja je zal de juise windows versie moeten selecteren en dan beginnen met de chipset driver te selecteren en dan zou ik degene nemen die het jongst is
 
Laatst bewerkt:
@Modag, danku voor de hulp!
Alles is opgelost :)

Voelt goed aan zo ;)

Bedankt!
 
Hoi,

Hooi,

Fijn om te lezen bewaar de drivers op een usb stick of op als je die hebt de d partitie altijd makkelijk:thumb:
En vergeet je vraag neiet op opgelost te zetten recht boven;)
 
Laatst bewerkt:
Bvb, op mijn laptop had ik vroeger de mogelijkheid om toetsenbordverlichting aan en uit te zetten.

Deze is helaas verdwenen :(
 
Hoi,

Dat zal utility zijn ik zou even bij dell kijken daarvoor en je kan bij apparaatbeheer nog kijken wat je mist.
 
Hoi,

Ging wat mis bij apparaatbeheer kan je zien voor welke hardware je nog drivers moet installeren
 
Laatst bewerkt:
Nou.. Ik ben er niet handig mee..

Misschien kan jij me effe rondleiden?
Afb 1.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan