Beeldresolutie 1280x1024 niet mogelijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Oke ziet er goed uit dubbelklik eens op onbekend apparaat meld even wat daar dan staat is trouwens de enige driver die je mist buiten de utiliy dan
 
Daar komt het volgende op: "De stuurprogramma's voor dit apparaat zijn niet geïnstalleerd. (Code 28)

Klik op Stuurprogramma bijwerken om een stuurprogramma voor dit apparaat te zoeken."
 
In dat scherm heb je ook een aantal tabbladen staan, als je naar tabblad "details" gaat, heb je daar een selectielijst. In deze lijst zou ik "Hardware-Id's" eens selecteren, als je daar dan de waardes hiervan hierzo plaatst kunnen we misschien drivers hiervoor vinden.
 
De waarden hiervan is: ACPI\SMO8800 en *SMO8800

En ik denk niet dat de Utility mij verder helpt met het probleem van de toetsenbord verlichting.
 
Ik denk dat je hiervoor de "Systems Management" driver moet downloaden van mijn eerder geplaatste link naar de Vostro-driver site.
 
Oké, en ontbreekt er dan nog iets van drivers?

En hoe los ik het probleem op met de toetsenbord verlichting? :(
 
Hoi,

Als je de onbekende kwijt bent dan is het qua drivers goed voor de verlichting ben ik nog even aan het kijken
 
Laat het me weten, hoe ik dat kan oplossen!

En ik kan er maar niet aan uit hoe ik die management pack moet downloaden ...
Wat een gedoe :mad:
 
Hoi Jakob1997,

Als je op deze link klikt kom je op de pagina van de "Systems Management"-driver. Daar kun je dan op "Download file" klikken.
 
Ja, maar deze is helemaal anders dan de andere driver installaties ...
Is het voldoende als ik ze unzip en dan gewoon daar laat staan?
Want ik denk niet dat daarmee het probleem is opgelost :(
 
Oké, ik probeer het direct uit! :)

En al wat meer gevonden over de verlichting van de toetsen? :)
 
Beste,

Dit veranderde enkel opties aan men batterij.
Helaas niet aan de toetsenverlichting.

Mvg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Dat is jammer mijn ideeën zijn eigenlijk op misschien is de helpdesk van dell een optie om dit te regelen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan